МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Написання та оформлення основної частини наукової роботиn Основна частина наукової роботи складається з розділів і підрозділів, (рідше ще й пунктів, підпунктів), Додаток Ж. Кожний розділ починають з нової сторінки. Розділи наукової роботи повинні за своєю назвою, структурою, змістом відповідати завданням дослідження поставленої проблеми. Кожен розділ повинен містити короткі висновки, які узагальнюють результати дослідження, отримані автором. В розділах основної частини подають: § Огляд літератури за темою та вибір напрямків досліджень; § Виклад загальної методики та основних методів досліджень; § Експериментальну частину і методики досліджень; § Відомості про проведені теоретичні і (або) експериментальні дослідження; § Аналіз і узагальнення результатів досліджень. § Обґрунтування та прогнозування способів підвищення ефективності досліджуваного явища. Зазвичай, наукова (курсова, випускна, дипломна, магістерська) робота може складатись з 2-3 розділів. Розділ 1. Перший розділ є теоретичним дослідженням, мета якого – систематизація здобутих знань з дисципліни (напрямку, в межах якої пишеться наукова робота) відповідно до вибраної теми. У розділі аналізуються думки, наукові позиції щодо проблем, які досліджуються, наводиться огляд літературних джерел, їх критичний аналіз та узагальнення. В огляді літератури необхідно окреслити основні етапи розвитку наукової думки за проблемою, що досліджується. Обов’язково повинні бути посилання на всі використані джерела, які представлені у загальному списку. Обсяг першого розділу - 30-35% від загального обсягу основного тексту наукового дослідження. Розділ 2. Другий розділ – практичний. Він містить практичний аспект дослідження вибраної теми. У другому розділі, як правило, обґрунтовують вибір напряму досліджень, наводять методи вирішення задач і їх порівняльні оцінки, розробляють загальну методику проведення дослідження. Мета цього етапу дослідження – на конкретному практичному прикладі довести дослідження з обраної тематики. На цьому етапі необхідно використати і представити у підрозділі 2.1. Методи і принципи наукового дослідження: методи формальної логіки: (індукцію і дедукцію), системні методи (дослідження операцій, теорію управління тощо), аналітичні та логічні методи – для аналізу стану та розвитку об’єкта і предмета дослідження; структурно-функціональні, спостереження та порівняння – для визначення основних напрямків розвитку; математичні – для оцінювання показників і процесів, що аналізуються; статистичні - групування і вибіркові спостереження – для порівняльного оцінювання результатів і підсумків дослідження. У наступних підрозділах (2.2., 2.3. і т.д) розділ 2 має містити фактичні дані щодо практичного матеріалу з вибраної проблематики. Результати аналізу даних треба представити в таблицях, схемах, діаграмах, графіках тощо. Розділ 3. У наступних підрозділах з вичерпною повнотою викладають результати власних досліджень автора з висвітленням того нового, що він вносить у розроблення проблеми. Студент повинен давати оцінку повноти вирішення поставлених задач, оцінку достовірності одержаних результатів (характеристик, параметрів), їх порівняння з аналогічними результатами вітчизняних і зарубіжних праць, обґрунтування потреби додаткових досліджень, негативні результати, які обумовлюють необхідність припинення подальших досліджень. Виклад матеріалу підпорядковують одній провідній ідеї, чітко визначеній автором. Третій розділ – це проектна частина, де потрібно запропонувати заходи, прийоми, методи, підходи, механізми підвищення ефективності явища, що досліджується, або аспекти, фактори, питання, на які повинна бути спрямована основна увага при проведенні певних досліджень. У цьому розділі треба представити пропозиції щодо удосконалення впровадження у практичну діяльність тих аспектів діяльності, що були дослідженні в першому розділі. Студент повинен обґрунтувати свої пропозиції переконливо аргументуючи їх. Якщо у роботі планується два розділи, то зміст 1-го – теоретичний аналіз, а 2-го – практично-проектний. Читайте також:
|
||||||||
|