Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 6. Добір цільових ринків

 

КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

 

Сегментація ринку – це виділення в межах ринку чітко позначених груп споживачів, що розрізняються за своїми потребами, характеристиками або поведінкою, для обслуговування яких потрібні певні товари.

Добір цільових ринків передбачає:

1. Концентрацію на єдиному сегменті. Підприємство може вирішити обслуговувати тільки один сегмент ринку.

2. Орієнтацію на купівельну потребу. Підприємство може зосередитися на задоволенні якоїсь однієї купівельної потреби.

3. Орієнтацію на групу споживачів. Підприємство може вирішити виробляти всі типи товарів, необхідних для конкретної групи споживачів.

4. Обслуговування декількох не зв'язаних між собою сегментів. Підприємство може вирішити обслуговувати декілька сегментів ринку, слабко зв'язаних між собою, за винятком того, що кожний з них відкриває для підприємства привабливу можливість.

5. Охоплення всього ринку. Підприємство може прийняти рішення щодо виробництва всього асортименту товарів, щоб обслуговувати всі сегменти ринку.

 

ТЕСТИ

 

1. Сегментування ринку – це:

а) поділ суб'єктів пропозиції товарів, які представлені ринку, на певні групи;

б) поділ ринків за ознакою особливостей конкуренції;

в) поділ на групи споживачів, представлених на конкретному ринку, залежно від певних ознак;

г) виділення груп споживачів, які мають на даний момент схожі підходи до задоволення своїх потреб, а також тих споживачів, які потенційно можуть у майбутньому виявити аналогічні підходи до задоволення своїх потреб.

 

2. Цільовий маркетинг передбачає:

а) сегментування ринку, вибір цільових сегментів, позиціювання товарів на ринку;

б) сегментування ринку, позиціювання товару на ринку;

в) сегментування ринку, позиціювання товару, позиціювання фірми;

г) взаємодію компанії зі всіма сегментами ринку.

 

3. Який критерій не є критерієм сегментування споживчих ринків:

а) географічний;

б) соціально-демографічний;

в) особливості споживацької поведінки;

г) психографічний;

д) немає правильної відповіді?

 

4. Що насамперед потрібно враховувати компанії у визначенні підходів до позиціювання своїх товарів:

а) рівень конкуренції на ринку;

б) позиції всіх конкурентів;

в) регуляторну діяльність держави;

г) варіанти а), б), в)?

 

5. До стратегій позиціювання належать:

а) визначення критеріїв сегментування, методів здійснення сегментування, розробка прогнозів міжсегментного руху споживачів;

б) розподіл споживачів на групи за ідентичністю попиту;

в) розподіл за показниками якості, ціни та співвідношення "ціна — якість";

г) розподіл виробників на групи залежно від їх конкурентного потенціалу.

 

Питання для самоконтролю

 

1. Визначте сутність та значення сегментації ринку.

2. Розкрийте існуючі принципи сегментації ринку. Наведіть приклад.

3. Охарактеризуйте послідовність та специфіку відбору цільових сегментів ринку.

4. Визначте у чому полягає особливість сегментації ринків виробничого призначення

5. Розкрийте сутність та складові процесу позиціонування товару.

 


Читайте також:

  1. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  2. Аналіз і прогнозування кон'юнктури ринків сільськогосподарської продукції
  3. Види і типи ринків.
  4. Види іпотечних ринків
  5. Види ринків
  6. Види ринків нерухомості
  7. Визначення цільових груп.
  8. Відбір цільових ринків.
  9. Г) Моделі і класифікація ринків.
  10. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  11. Державне регулювання агропродовольчих ринків
  12. Державні цільові фонди: сутність, необхідність і їх роль. Класифікація цільових фондів.




Переглядів: 1030

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Маркетинговий менеджмент: процес управління маркетингом | Тема 7. Розробка комплексу маркетингу: товарна політика

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.