МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Мета та завдання навчальної дисципліниМІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ ЮРИДИЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ Кафедра господарсько-правових дисциплін
ЗАТВЕРДЖУЮ Перший проректор з навчально-методичної та наукової роботи підполковник міліції О.М. Обушенко
_______________ 2014
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ ГОСПОДАРСЬКЕ ПРАВО напрямy підготовки 6.030401 «Правознавство» для студентів 2 курсу денної форми навчання
Дніпропетровськ – 2014 Робоча програма навчальної дисципліни «Господарське право» для студентів 2 курсу юридичного факультету денної форми навчання, освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр», напряму підготовки 6.030401 «Правознавство» / Дніпропетровськ : Дніпропетровський державний університет внутрішніх справ, 2014. – 56с.
РОЗРОБНИК: Зуєва О.А. -завідувач кафедри господарсько-правових дисциплін Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, к.ю.н., доцент.
Розглянуто на засіданні кафедри господарсько-правових дисциплін 22 серпня 2014 року, протокол № 2.
Рекомендовано Науково-методичною радою університету ..2014, протокол № __.
Завідувач кафедри господарсько-правових дисциплін
___________________ (О.А.Зуєва)
«____»___________________ 2014 року.
Ó ДДУВС, 2014 рік Ó Зуєва О.А.2014 рік Опис навчальної дисципліни
Примітка. Співвідношення кількості годин аудиторних занять до самостійної і індивідуальної роботи становить: 1/1.
Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни: оволодіння комплексною системою знань та формування стійких і практичних навичок щодо використання та застосування норм права, які регулюють відносини у сфері господарювання, задля впровадження відповідного належного суспільного господарського порядку в цій галузі. - навчальна–сприяння становленню сучасного висококваліфікованого фахівця-юриста у галузі господарського права; - розвиваюча–формування та розвиток правових знань студентів у сфері господарського права, навичок самостійного аналізу проблем у галузі господарського права, уміння використовувати отримані знання та застосовувати відповідні навички при оцінці конкретної ситуації та вирішенні завдань у цій галузі; - виховна–формування ціннісних орієнтирів студентів відповідно до ідеалів гуманізму, демократії, соціальної справедливості, поваги до особистості; виховання активної громадянської позиції; сприяння усвідомленню ролі та значення юридичної діяльності в розбудові та зміцненні української держави; формування у майбутніх юристів правову свідомість та правову культуру, професійні та особисті якості; сприяти затвердженню принципу верховенства права у господарських відносинах, гармонічному поєднанню приватно-правових та публічно-правових норм у системі правового регулювання господарської діяльності.
Завдання: вивчення навчальної дисципліни «Господарське право» є доповнення теоретичних знань з правознавства, що дає можливість сформувати більш повне уявлення про національну правову систему та взаємозв`язку між різними галузями права. Знання з господарського права мають важливе значення для господарського, цивільного, кримінального та адміністративного судочинства тощо. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен: знати: 1) на понятійному рівні:основні поняття та категорії господарського права й законодавства; 2) на фундаментальному рівні:основні наукові концепції, теорії тощо, які стосуються розуміння та змісту тих чи інших інститутів господарського права; 3) на практично-творчому рівні:основні методики тлумачення та застосування норм господарського права, а так само основи методології науково-дослідницької діяльності у сфері господарського права. вміти: 1) на репродуктивному рівні:відтворювати отримані знання з дисципліни; 2) на алгоритмічному рівні:застосовувати загальні моделі та послідовності до вивчення тих чи інших інститутів господарського права; 3) на евристичному рівні:на основі методологічно обґрунтованих наукових пошуків продукувати нові знання про предмет дисципліни, що вивчається; 4) на творчому рівні:висловлювати свою науково обґрунтовану позицію з приводу тих чи інших актуальних питань господарського права.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|