Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання лабораторної роботи

Завдання І. Виконати градуювання вентильного фото­елемента.

1. Ознайомитися з лабораторною установкою для граду-їровки фотоелемента (рис. 7.16).

2. Підключити джерело світла до джерела струму.

3. Для 5-6 відстаней R між фотоелементом та джерелом світла визначити силу фотоструму.

4. Для кожної з цих відстаней розрахувати освітленість Е за формулою в люксах (лк).

Рис. 7.16. Установка для градуювання фотоелемента.

5. Результат занести до таблиці.

Таблиця. Значення освітленості та фотоструму

6. За даними таблиці побудувати графік

7. Одержаний графік може бути використаний для вимі­ру освітленості будь-якої поверхні. Для цього досить розта­шувати фотоелемент на цій поверхні і визначити іф. Значення освітленості поверхні, що відповідає одержаному значенню іф, визначається за допомогою графіка

Завдання 2. Визначити інтегральну чутливість фото­елемента.

1. На ділянці графіка, де спостерігається лінійна залеж­ність між та освітленістю Е (для досить великих відста­ней R), взяти точку і визначити для неї та Е.

2. Розрахувати площу активної поверхні фотоелемента за такою формулою: - діаметр поверхні фотоелемента (вказаний на приладі).

3. Розрахувати величину чутливості фотоелемента за такою формулою:

де значення одержані в пп. 1, 2.

Контрольні запитання

1. У чому полягає явище внутрішнього фотоефекту?

2. У чому полягає принцип дії вентильного фотоелемента?

3. Опишіть будову та принцип дії селенового елемента.

4. Що називається інтегральною чутливістю фотоелемента?

5. Як визначається інтегральна чутливість фотоелемента в цій лабораторній роботі?

 

7.4.3. ЛАБОРАТОРНА РОБОТА "Вивчення роботи оптичного квантового генератора"

 

Мета роботи: вивчити будову та принцип дії газового лазера, визначити основні технічні характеристики лазера -довжину хвилі його випромінювання та енергію кванта.

Прилади та обладнання: гелій-неоновий газовий лазер, дифракційна решітка, екран, міліметрова лінійка.

Питання для підготовки до лабораторної роботи

1. Рівноважна та інверсна заселеність енергетичних рівнів.

2. Індуковане випромінювання.

3. Лазери, принцип дії і застосування в медицині.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Виконання бюджету
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Короткі теоретичні відомості | Теоретичні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.