Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика побудови фізіологічної кривої уроку фізичної культури

Перевірка величини навантаження і здатності організму пристосовуватися до тих або інших вправ здійснюється шляхом побудови фізіологічної кривої уроку.

ЧСС – є самим інформативним і доступним показником, який характеризує величину дії навантажень на організм. По її величині можна судити:

1. Про стан організму перед заняттям (якщо ЧСС до початку уроку 100 уд/хв і вище, учень не допускається до уроку і відсилається до лікаря).

2. Про максимально допустимі навантаження на організм (для дітей основної медичної групи – 170-180 уд/хв).

3. Про оптимальні інтервали відпочинку між навантаженнями (зниження ЧСС до 120 уд/хв є сигналом для початку чергового навантаження).

4. Про рівень тренованості учнів – по швидкості відновлення пульсу після навантаження (чим швидше відновлюється пульс, тим вище тренованість).

ЧСС під час проведення розминки не повинна перевищувати 110-120 уд/хв, під час виконання основного комплексу вправ – 150-170 уд/хв і 80-100 уд/хв наприкінці уроку під час виконання вправ на розслаблення.

В цілому за урок робиться від 12 до 15 замірів частоти серцевих скорочень (ЧСС). Останній робиться в кінці уроку.

Якщо показник ЧСС відновлюється за 30 с до рівня, який був на початку уроку, це свідчить, що навантаження переноситься організмом відносно легко. Якщо ЧСС відновлюється до 60 с, то навантаження достатньо велике, але його можна повторювати. Якщо ЧСС не відновлюється до 90 с – це свідчить, що навантаження надмірне і його треба зменшити, а час відпочинку збільшити.

Для побудови фізіологічної кривої уроку необхідно вести протокол.

ЧСС необхідно підраховувати за 10 секунд або за відрізками часу до початку, на початку і в кінці кожної частини уроку, безпосередньо перед початком і відразу після закінчення виконання окремих фізичних вправ.

На підставі одержаних даних графічно зображають фізіологічну криву уроку, при цьому по горизонталі наголошується тривалість кожної частини уроку (підготовчої, основної, заключної) і окремих вправ, а по вертикалі реакція пульсу на навантаження – ЧСС уд/хв.

 



Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  5. II. МЕХАНІЗМИ ФІЗІОЛОГІЧНОЇ ДІЇ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ.
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  11. III. Підсумки уроку
  12. III. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 1263

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІХ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ | ПРОТОКОЛ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.