Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






З якими економічними дисциплінами прямо пов’язана економічна історія та історія економічних вчень?

Тема 1. Предмет і метод економічної історії та історії економічних учень

Серед поданих варіантів відповідей на питання виберіть один.

1. Яке визначення предмета економічної історії та історії економічних вчень є правильним?

а) предметом економічної історії та історії економічних вчень є економічні відносини між людьми в процесі виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ та послуг;

б) предметом економічної історії та історії економічних вчень є спонукальні мотиви та стимули поведінки господарюючих суб’єктів в конкретно-історичній ситуації;

в) предметом економічної історії та історії економічних вчень є дослідження процесу історичного розвитку виробництва на конкретно-історичному матеріалі окремих країн по найкрупнішим історичним періодам і епохам;

г) предметом економічної історії та історії економічних вчень є особливості історії економічного розвитку окремих країн і народів, а також його відображення в поглядах вчених-економістів.

 

2. Назвіть період, коли економічна історія та історія економічних вчень виокремились із політичної економії в самостійні науки:

а) ХІХ століття;

б) ХVII століття;

в) XV століття;

г) XVI століття;

д) XVIII століття.

 

З якими економічними дисциплінами прямо пов’язана економічна історія та історія економічних вчень?

а) маркетинг;

б) всесвітня історія;

в) політекономія;

г) політологія.

4. Вкажіть, які з перелічених нижче методів не використовуються економічною історією:

а) історичний;

б) логічний;

в) коктентний аналіз;

г) хронологічний;

д) аналіз та синтез;

ж) правильної відповіді немає.

 

5. Вкажіть періоди розвитку людства з точки зору Б.Гільденбранта:

а) натуральне господарство, рабовласницький спосіб виробництва, капіталістичний спосіб виробництва;

б) первісний спосіб виробництва, натуральне господарство, перехідне суспільство, індустріальне суспільство;

в) традиційне суспільство, індустріальне суспільство, постіндустріальне суспільство,.

г) натуральне господарство, грошове господарство, кредитне господарство.

 

6. Вкажіть авторів формаційного підходу до періодизації історії:

а) Гелбрейт Дж., Кан. Г., Белл Д;

б) Маркс К., Енгельс Ф.;

в) Рошер В., Кніс К., Шмоллер Т.

г) Бюхер К., Гільдебранд Б., Брентано Л.

д) Тоффлер О., Турен А.

 

7. Вкажіть періоди розвитку людства з точки зору Д. Бела:

а) натуральне, грошове, кредитне господарство;

б) монополія, олігополія, монополістична конкуренція;

в) до індустріальне, індустріальне, постіндустріальне суспільство;

г) традиційне суспільство, перехідне суспільство, стадія швидкого розвитку, стадія підйому, століття масового споживання.

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  3. ISO 15504. Причини та історія створення
  4. А) Структура економічних відносин.
  5. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  6. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  7. Адреноміметичні засоби непрямої дії.
  8. Адреноміметичні засоби прямої дії.
  9. Активність особистості та її джерела, спрямованість особистості
  10. АНАЛІЗ ЛІНІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ
  11. Аналіз макроекономічних показників
  12. Аналіз основних техніко-економічних показників діяльності підприємств будіндустрії




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ. | Які періоди розвитку суспільства виділяє О. Тоффлер?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.