МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
З якими економічними дисциплінами прямо пов’язана економічна історія та історія економічних вчень?Тема 1. Предмет і метод економічної історії та історії економічних учень Серед поданих варіантів відповідей на питання виберіть один. 1. Яке визначення предмета економічної історії та історії економічних вчень є правильним? а) предметом економічної історії та історії економічних вчень є економічні відносини між людьми в процесі виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ та послуг; б) предметом економічної історії та історії економічних вчень є спонукальні мотиви та стимули поведінки господарюючих суб’єктів в конкретно-історичній ситуації; в) предметом економічної історії та історії економічних вчень є дослідження процесу історичного розвитку виробництва на конкретно-історичному матеріалі окремих країн по найкрупнішим історичним періодам і епохам; г) предметом економічної історії та історії економічних вчень є особливості історії економічного розвитку окремих країн і народів, а також його відображення в поглядах вчених-економістів.
2. Назвіть період, коли економічна історія та історія економічних вчень виокремились із політичної економії в самостійні науки: а) ХІХ століття; б) ХVII століття; в) XV століття; г) XVI століття; д) XVIII століття.
З якими економічними дисциплінами прямо пов’язана економічна історія та історія економічних вчень? а) маркетинг; б) всесвітня історія; в) політекономія; г) політологія. 4. Вкажіть, які з перелічених нижче методів не використовуються економічною історією: а) історичний; б) логічний; в) коктентний аналіз; г) хронологічний; д) аналіз та синтез; ж) правильної відповіді немає.
5. Вкажіть періоди розвитку людства з точки зору Б.Гільденбранта: а) натуральне господарство, рабовласницький спосіб виробництва, капіталістичний спосіб виробництва; б) первісний спосіб виробництва, натуральне господарство, перехідне суспільство, індустріальне суспільство; в) традиційне суспільство, індустріальне суспільство, постіндустріальне суспільство,. г) натуральне господарство, грошове господарство, кредитне господарство.
6. Вкажіть авторів формаційного підходу до періодизації історії: а) Гелбрейт Дж., Кан. Г., Белл Д; б) Маркс К., Енгельс Ф.; в) Рошер В., Кніс К., Шмоллер Т. г) Бюхер К., Гільдебранд Б., Брентано Л. д) Тоффлер О., Турен А.
7. Вкажіть періоди розвитку людства з точки зору Д. Бела: а) натуральне, грошове, кредитне господарство; б) монополія, олігополія, монополістична конкуренція; в) до індустріальне, індустріальне, постіндустріальне суспільство; г) традиційне суспільство, перехідне суспільство, стадія швидкого розвитку, стадія підйому, століття масового споживання.
Читайте також:
|
||||||||
|