МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
На якому із історичних етапів розвитку історії економічних учень був домінуючим критичний аналіз?а) Перша половина ХІХ − кінець ХІХ ст.; б) кінець ХІХ − початок ХХ ст.; в) початок ХХ ст. − наші часи; г) правильна відповідь не названа.
За допомогою якого методу здійснюється аналіз особливостей поглядів різних учених на яке-небудь економічне явище? а) Хронологічного; б) логічного; в) порівняльних характеристик; г) індукції і дедукції.
18. Історичні документи, твори стародавніх мислителів та видатних економістів є: а) предметом історії економічних учень; б) об’єктом історії економічних учень; в) суб’єктом і одночасно об’єктом історії економічних учень; г) методом історії економічних учень.
Для якого підходу є характерним аналіз економічної думки з точки зору класових інтересів та ідейної боротьби концепцій? а) Парадигмального; б) неокласичного; в) інституціонального; г) марксистського.
20. До функцій історії економіки та економічних учень не відноситься: а) пізнавальна; б) ідеологічна; в) практична; г) правильна відповідь відсутня.
Що поєднує представників одного напряму або школи в історії економічних учень? а) Географічно-територіальний принцип; б) методологія; в) належність до академічної науки; г) правильна відповідьне названа.
22. Аналізом закономірностей розвитку економічних процесів займається: а) економічна історія; б) історія економічних учень; в) економічна теорія; г) всесвітня історія.
Якщо економічні узагальнення робляться на основі безпосередніх фактів, то який метод аналізу застосовують? а) Описовий; б) історичний; в) дедуктивний; г) індуктивний. Тема 2. Економічний розвиток та економічна думка Стародавнього світу.
Які знаряддя праці домінували в епоху палеоліту? а) мідні; б) олов’яні; в) дерев’яні; г) кам’яні.
2. Домінуючими галузями в епоху палеоліту були: а) збирання і полювання; б) полювання і рибальство; в) ремесло; г) скотарство і землеробство.
3. Яка технологічна інновація була впроваджена в епоху палеоліту: а) винайдення лука та стріл; б) винайдення колеса; в) добування та підтримка вогню; г) обробка металів.
Яке із визначень найбільш повно характеризує сутність родової общини? а) група людей, пов’язаних кровним спорідненням та певною ієрархією в системі життєдіяльності колективу; б) група людей, пов’язаних кровним спорідненням, колективною власністю та зрівнялівкою при розподілі продуктів; в) група людей, пов’язаних кровним спорідненням, індивідуальною власністю на засоби виробництва та певною ієрархією в системі життєдіяльності колективу; г) група людей, пов’язаних кровним спорідненням, які спільно проживають на певній території.
Читайте також:
|
||||||||
|