Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Висновки до модуля ІІ

 

Наука (в сучасному її визначенні) існує не більше чотирьох віків, тобто з того часу, коли людство навчилося розрізняти та виділяти з безлічі випадкових фактів та явищ певні узагальнені закономірності, які повторюються, зберігаються, можуть бути неодноразово перевірені і є надбанням досвіду та діяльності людства на протязі його існування.

В наш час наука є не лише засобом пізнання оточуючого світу в надзвичайно широких його просторових межах (від мікросвіту до мегасвіту), але й реальною матеріальною силою, що зумовлено унікальними можливостями засобів емпіричного пізнання та якісно новим рівнем мислення суб’єктів пізнання, здатністю забезпечити не лише появу нових наукових ідей, але й їх подальше втілення на користь суспільства.

Базисом класичної науки була научна інтерпретація результатів емпіричного пізнання, а також апріорні принципи та субстанціальна концепція генезису і формування наукових понять (на підставі логіки Аристотеля).

Поява постнекласичної науки була зумовлена кризою класичної науки при розширенні просторових меж пізнання, яка виявилася в наявності протиріч між існуючими класичними теоріями та експериментом, у вичерпанні можливостей наочної інтерпретації емпіричних досліджень, у неможливості застосування класичних понять та використання існуючих концепцій і логіки задля генезису нових наукових понять, придатних для опису мікрооб’єктів та явищ мікро- або мегасвіту.

Основою постнекласичної науки стали реляційна онтологічна концепція понять, теоретичні принципи та атоми відповідних методологічні принципи. Вибір сукупності цих принципів, кожен з яких безпосередньо пов'язаний з певною характеристикою ідеала знання (у вигляді відповідної філософської категорії), грунтується на регулятивно-конструктивній функції цих принципів. При цьому методологічна регулятивність кожного з принципів полягає в його здатності до детермінованої спрямованості процесу наукового пізнання, у можливості прогнозування та вибору найбільш оптимального варіанту досягнення кінцевої мети, тобто з’ясування суті досліджуваних об’єктів або існуючих наукових проблем.

Чим більш складною є та чи інша наукова проблема, чим більш ускладнено-важким за обсягом та рівнем перешкод є шлях до її вирішення, тим більш внесок в розширення та поглиблення існуючих наукових уявлень, і досягнутого обсягу наукових знань є можливість хоча б часткового розв’язування такої наукової проблеми, тобто досягнення відносної істини як однієї з ланок в нескінченному „ланцюгу” наукового пізнання.

 



Читайте також:

  1. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  2. АМПЛИТУДНАЯ МОДУЛЯЦИЯ
  3. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  4. Балансная и однополосная модуляция.
  5. Биття та модуляція коливань
  6. Визначення модуля та напряму векторів і .
  7. ВИСНОВКИ
  8. Висновки
  9. ВИСНОВКИ
  10. Висновки
  11. Висновки
  12. Висновки




Переглядів: 472

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І соціально-гуманітарних наук | Тестові завдання до модуля ІІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.