Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дослідження фізико-хімічних властивостей та хімічного складу

Нормальної сечі

Завдання 1.Визначити добовий об’єм сечі (діурез).

У нормі добовий об’єм сечі складає в середньому 1200-1800 мл. Об’єм сечі більше 2000 мл і менше 500 мл за добу вказує на патологію. Кількість сечі, що виділяється, може бути зниженою (олігурія), підвищеною (поліурія); можливе і повне припинення виділення сечі (анурія).

Хід роботи. Добову кількість сечі заміряють за допомогою мірного циліндра на 1 або 2 л.

Завдання 2.Визначити відносну густину сечі.

Відносна густина залежить від кількості розчинних речовин у сечі і знаходиться в тісному зв’язку з кількістю сечі, що виділяється. У нормі вона коливається в межах 1,010-1,025, але звичайно складає 1,017-1,020. Невідповідність відносної густини і кількості сечі спостерігається при цукровому діабеті, коли відносна густина її залишається високою (гіперстенурія), незважаючи на велику кількість сечі. Відносна густина змінюється при різних патологічних станах, так різке її зниження (гіпостенурія) спостерігається при поліурії, яка виникає при нецукровому діабеті, та ін..

Принцип. Визначення відносної густини сечі проводять за допомогою спеціальних ареометрів невеликого розміру (урометри).

Хід роботи. У невеликий циліндр з таким діаметром, щоб урометр вільно плавав у ньому, наливають по стінці (щоб запобігти утворенню піни, але, якщо вона все ж таки утворюється, її знімають за допомогою фільтрувального паперу) дослідну сечу і обережно занурюють в неї урометр з поділками від 1,00 до 1,030 г/л. Проводять відлік, ураховуючи ту лінію на шкалі урометра, яка відповідає нижньому меніску рідини. У разі великої відносної густини сечі для дослідження беруть другий тип урометра (від 1,030 до 1,060). Усі визначення проводять звичайно при температурі 15°С, оскільки шкала урометра градується у відповідності з цією температурою. Якщо сеча має іншу температуру і довести її до 15°С немає можливості, то на кожні 3°С вище від вказаної температури необхідно додати, а на кожні 3°С нижче – відняти по 0,001 від показника шкали урометра.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  3. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  4. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  5. III. Економічна інтерпретація результатів статистичного дослідження банків
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  8. Абстрактно-логічні прийоми економічного дослідження.
  9. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  10. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  11. Адаптація особового складу до служби
  12. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві




Переглядів: 405

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 18 | Завдання 3. Охарактеризувати колір сечі.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.