МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
АТС АТСАVС АТС,АVС МС АТС
В
Q Ринкова пропозиція (пропозиція галузі) відбиває сукупну пропозицію усіх фірм. Крива утворюється в результаті додавання МС фірм при певному рівні ціни, що вище АVС цих фірм. P MC1 MC2 MC3 S
Q 3 виходом на ринок великої кількості фірм ціни на фактори виробництва зростають, рівень витрат підприємства збільшується, АVС зростають, випуск продукції) зменшується, пропозиція на ринку падає. Фірми з найбільш високим рівнем витрат залишать галузь. Детермінанти ринкової пропозиції: - кількість фірм у галузі; - середній розмір фірми в галузі; - ціна змінних ресурсів, використовуваних фірмами; - технологія.
6. Рівновага га ринку досконалої конкуренції у довгостроковому періоді. Умови довгострокової рівноваги. Довгостроковий період дозволяє конкурентним фірмам вносити певні зміни, які неможливо здійснити в короткому періоді. В довгостроковому періоді фірми, які працюють у галузі, можуть скоротити або розширити свої виробничі потужності. Крім того, число фірм у галузі може збільшуватись або зменшуватись залежно від того, вступають нові фірми у галузь чи залишають її наявні фірми. Ці довгострокові зміни впливають на визначення фірмою ціни та обсягу виробництва продукції, а також на формування конкурентної рівноваги в довгостроковому періоді. У довгостроковому період фірма може змінити масштаб виробництва, а отже може максимізувати свій прибуток (мінімізувати збитки) використовуючи ефект масштабу. Отже зміна ринкової кон’юнктури у довгостроковому періоді ставить перед фірмою питання: - чи варто змінити масштаби виробництва? - як змінити масштаб виробництва, щоб максимально використати ефект масштабу? У випадку зростаючої продуктивності середні загальні витрати зменшуються (перехід від АТС1 до АТС2). При спадній продуктивності - зростають (перехід від АТС3 до АТС4). АТС АТС1 АТС4
АТС2 АТС3 LАТС
Q
З'єднавши точки мінімуму АТС1, АТС2, АТС3,..., АТСN, одержимо середні сукупні витрати в довгостроковому періоді LАТС. Якщо має місце позитивний ефект масштабу, то крива довгострокових середніх витрат має значний від’ємний нахил; якщо має місце постійна віддача від зростання масштабу, то вона горизонтальна; нарешті, у випадку збільшення витрат від зростання масштабів виробництва крива спрямовується вгору. У різних галузях це відбувається по-різному.
LATC LATC
Q Q
|
|||||||||||||||||
|