Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






АТС АТС

АVС

АТС,АVС

МС

АТС

 

 

В

 

 
 


Q

Ринкова пропозиція (пропозиція галузі) відбиває сукупну пропозицію усіх фірм. Крива утворюється в результаті додавання МС фірм при певному рівні ціни, що вище АVС цих фірм.

P

MC1 MC2 MC3 S

 

 

Q

3 виходом на ринок великої кількості фірм ціни на фактори виробництва зростають, рівень витрат підприємства збільшується, АVС зростають, випуск продукції) зменшується, пропозиція на ринку падає. Фірми з найбільш високим рівнем витрат залишать галузь.

Детермінанти ринкової пропозиції:

- кількість фірм у галузі;

- середній розмір фірми в галузі;

- ціна змінних ресурсів, використовуваних фірмами;

- технологія.

 

6. Рівновага га ринку досконалої конкуренції у довгостроковому періоді. Умови довгострокової рівноваги.

Довгостроковий період дозволяє конкурентним фірмам вносити певні зміни, які неможливо здійснити в короткому періоді. В довгостроковому періоді фірми, які працюють у галузі, можуть скоротити або розширити свої виробничі потужності. Крім того, число фірм у галузі може збільшуватись або зменшуватись залежно від того, вступають нові фірми у галузь чи залишають її наявні фірми. Ці довгострокові зміни впливають на визначення фірмою ціни та обсягу виробництва продукції, а також на формування конкурентної рівноваги в довгостроковому періоді.

У довгостроковому період фірма може змінити масштаб виробництва, а отже може максимізувати свій прибуток (мінімізувати збитки) використовуючи ефект масштабу. Отже зміна ринкової кон’юнктури у довгостроковому періоді ставить перед фірмою питання:

- чи варто змінити масштаби виробництва?

- як змінити масштаб виробництва, щоб максимально використати ефект масштабу?

У випадку зростаючої продуктивності середні загальні витрати зменшуються (перехід від АТС1 до АТС2). При спадній продуктивності - зростають (перехід від АТС3 до АТС4).

 
 


АТС

АТС1 АТС4

 

АТС2 АТС3

LАТС

 

 

Q

 

З'єднавши точки мінімуму АТС1, АТС2, АТС3,..., АТСN, одержимо середні сукупні витрати в довгостроковому періоді LАТС. Якщо має місце позитивний ефект масштабу, то крива довгострокових середніх витрат має значний від’ємний нахил; якщо має місце постійна віддача від зростання масштабу, то вона горизонтальна; нарешті, у випадку збільшення витрат від зростання масштабів виробництва крива спрямовується вгору. У різних галузях це відбувається по-різному.

 

 
 


 

 

LATC

LATC

 

Q Q




Переглядів: 415

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
АТС АVС | Тема 33.(8) Монопольний ринок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.