Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Послідовність виконання роботи

7.1. Вивчити будову, технологічний процес та регулювання машини для внесення органічних добрив РОУ-6. Ознайомитись з особливістю конструкції машини ПРТ-10.

7.2. Вивчити будову, технологічний процес та регулювання машини для внесення мінеральних добрив РМС-6. Ознайомитись з особливістю конструкції тукової сівалки РРТ-4,2.

7.3. Ознайомитись з особливостями технологічного процесу машин для внесення мінеральних добрив РУМ-3, СТТ-10.

7.4. Користуючись дод. Г заповнити таблицю “Технічні характеристики машин для внесення добрив”.

 

Таблиця 6.1

Технічні характеристики машин для внесення добрив

Показники РОУ-6 ПРТ-10 МТО-3 МТО-12 СТТ-10 МВУ-5 МВД-0,5 МВД-900
Продуктивність, га/год                
Вантажопідйомність, кг                
Робоча ширина внесення, м                
Діапазон доз внесення, т/га                
Агрегатується з тракторами класу                

 

7.5. Вивчити будову, технологічний процес та регулювання обприскувача ОН-400. Ознайомитись з особливостями конструкції обприскувача

ОП-2000.

7.6. Вивчити будову, роботу та технологічні регулювання протруювача ПСШ-5.

7.7. Ознайомитись з будовою та технологічним процесом роботи обпилювача ОШУ-50, аерозольного генератора.

7.8. Заповнити резервуар обприскувача ОН-400 водою, встановити на штанзі щілинні розпилювальні наконечники і тиск в його напірній магістралі 0,5 МПа.

7.9. Включити насос обприскувача в роботу, зібрати воду, що пройшла через розпилювач в мірну ємність і визначити її кількість.

7.10. Розрахувати за формулою (3.1) теоретичну витрату рідини одним розпилювачем і порівняти його з фактичною (зібраною в ємність).

7.11. Повторити експеримент тричі, щоразу збільшуючи тиск в напірній магістралі на 0,2 МПа.

7.12. За результатами експерименту й розрахунків заповнити таблицю 3.2 і зробити висновок.

Таблиця 6.2

Результати експериментальних досліджень обприскувача

Робочий тиск, МПа Витрата рідини, л/хв Відхилення “+”, “-“
фактична теоретична абсолютне відносне
0,5        
0,7        
0,9        
2,1        

 

7.13. Скласти звіт.

Зміст звіту

8.1. Заповнити таблицю 3.1 – Технічні характеристики машин для внесення добрив.

8.2. Накреслити схему та коротко описати будову і роботу штангового обприскувача ОП-2000.

8.3. Перерахувати робочі агрегати і механізми протруювача ПСШ-5, вказати їх призначення.

8.4. Показати розрахунки з визначення норми внесення отрутохімікатів обприскувача.

8.5. Заповнити таблицю 3.2 - Результати експериментальних досліджень обприскувача.

Питання для самоконтролю

9.1. Будова та призначення робочих органів кузовного гноєрозкидача.

9.2. Технологічний процес роботи РОУ-6.

9.3. Будова та призначення робочих органів кузовного (бункерного) розкидача мінеральних добрив.

9.4. В чому полягають особливості будови, роботи і застосування машини СТТ-10?

9.5. Технологічний процес роботи розкидача для поверхневого внесення сухих мінеральних добрив.

9.6. Що розуміють під прямоточною, перевалочною, з перевантаженням технологіями внесення добрив?

9.7. Способи боротьби з хворобами та шкідниками сільськогосподарських культур. Значення хімічного способу.

9.8. Класифікація за призначенням машин з хімічного захисту рослин.

9.9. Будова та призначення робочих органів обприскувача.

9.10. Технологічний процес роботи штангового обприскувача.

9.11. Що впливає на дозу внесення пестицидів в обприскувачах і чим забезпечується постійна концентрація робочої рідини?

9.12. Які наконечники-розпилювачі використовуються в обприскувачах?

9.13. Розкажіть загальну будову обприскувача ОН-400-3.

9.14. Для чого призначені брандспойти?

9.15. Який пристрій спрацьовує в обприскувачах, коли тиск робочої рідини перевищує заданий?

9.16. Як здійснюється заправка обприскувачів робочою рідиною?

9.17. Які є машини для приготування рідких отрутохімікатів і заправки обприскувачів?

9.18. Будова та призначення робочих органів обпилювача ОШУ-50.

9.19. Технологічний процес роботи обпилювача ОШУ-50.

9.20. Призначення та принцип роботи протруювача насіння ПСШ-5.

9.21. Чим регулюють норму витрати отрутохімікатів обпилювача і протруювача?

9.22. Технологічний процес роботи аерозольного генератора.

9.23. Правила техніки безпеки під час роботи з пестицидами.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Виконання бюджету
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 1693

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Опис установки і методики експерименту | Загальні відомості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.