МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організаційні вміння• Здатний встановлювати відповідні пріоритети та кінцеві строки для проектів і дотримуватися або змінювати їх. • Здатний отримувати достовірну інформацію і вчасно надавати її клієнтові. • Здатний знаходити баланс між якістю та вчасністю результатів багатьох проектів або справ. • Здатний забезпечувати розробку політики, її втілення та оцінку. Технічні навички • Знає, коли і як використовувати відповідні інструменти дослідження та аналітичні методики (теоретичне та практичне дослідження, статистику, моделювання, аналіз тенденцій, прогнозування). • Ознайомлений з сучасною інформацією щодо технічних змін та їх впливу на можливості та перешкоди у майбутньому. Інтелектуальні здібності • Має жвавий, дисциплінований інтелект, збагачений нещодавньою освітою та/або досвідом. • Чітко мислить, вміє пояснити складне простими словами та переходити від абстрактного (концептуалізація) до практичного (втілення). • Здатний мислити стратегічно: у коротко-, середньо- та довгостроковій перспективі; вертикально, горизонтально, глобально, міжсекторально та міждисциплінарно; щодо місцевих, регіональних, національних та міжнародних питань. • Має виняткові інтегративні, синтезуючі та аналітичні навички. • Здатний зважувати та узгоджувати протилежні інтереси, погляди та інформацію. • Інтерпретує інформацію з різних джерел; бачить взаємозв’язки. • Вміє визначати альтернативи, тенденції, проблеми, симптоми, причини та наслідки. • Є інтелектуально гнучким. Творчі здібності • Є творчо мислячою, допитливою людиною з розвиненою уявою. • Здатний знаходити нові і водночас практичні вирішення проблем. • Систематично перевіряє нові ідеї та заново оцінює їх. Здатність до спілкування, стосунки з людьми • Здатний ефективно працювати як у колективі, так і самостійно. • Підтримує добрі робочі стосунки з людьми як на державній службі, так і за її межами. • Професійно збирає інформацію в державних органах та за її межами, демонструючи готовність до співпраці та відкритість до інших точок зору та нової інформації. • Ділиться інформацією з зацікавленими сторонами як у державних органах, так і за їх межами. • Дипломатичний, толерантний і терпеливий. • Використовує консультації у поєднанні із знаннями та ідеями, щоб розробляти рішення (це ідеальна, яка не є необхідною для досягнення консенсусу). • Підтримує численні зв’язки у галузі розробки політики у внутрішньому та зовнішньому середовищі (колеги, науковці, групи інтересів). Читайте також:
|
||||||||
|