Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінити працездатність рейкового кола у шунтовому режимі можна двома методами: безпосереднім або непрямим.

Перший метод дає можливість визначити абсолютну шунтову чутливість Rш безпосередньо в Омах, тобто знайти той максимальний опір поїзного шунта, при якому забезпечується надійне відпадання (не притягання) якоря (сектора) колійного реле при найнезручніших умовах для цього режиму.

Шунтовий режим виконується за умову:

Rш ³ Rшн,

де Rшн – нормативний опір поїзного шунта. Rшн = 0,06 Ом, якій однаковий для усіх рейкових кіл, крім гіркових, для котрих Rшн = 0,5 Ом.

Другий метод (непрямий) дає можливість оцінити реакцію РК на накладання шунта з нормативним опором Rшн на рейки. При цьому визначається коефіцієнт шунтової чутливості Кш.

Шунтовий режим буде виконуватись, коли:

Кш ³ 1.

Для розрахунку критеріїв шунтового режиму найзручніша основна схема заміщення. Однак, в разі розрахунку шунтового режиму рейкового кола з ФЧП безпосереднім методом, можливе використання загальної схеми заміщення (рис. 8).

                       
   
 
 
       
   
Ан Bн     Сн Dн
   
Aш Bш Cщ Dш
 
 
 


H

                           
       
   
Н
   
РЛ rи max= ¥
   
К
 
 
 


               
 
   
     
   
 


Рис. 9. Загальна схема заміщення рейкового кола у шунтовому режимі

В наведеної схеми – допустима напруга джерела живлення при шунті.

Для зручності в експлуатації усі рейкові кола мають мінімальну шунтову чутливість на кінцях, тому розрахунки критеріїв шунтового режиму виконуються для двох варіантів знаходження поїзного шунта: на живлячому та релейному кінцях РК. Цим варіантам відповідають такі схеми рейкового чотириполюсника, якій заміщує рейкову лінію:

Z = zр·l
РЛ
- шунт на живлячому кінці РК

 
 


- шунт на релейному кінці РК



В шунтовому режимі коефіцієнти рейкового чотириполюсника (Aш, Bш, Сш і Dш) визначаються при критичних вимогах для шунтового режиму, зокрема при rи mах = ¥.Тому, як випливає з наведених рисунків, рейкова лінія у цьому режимі заміщується Г-подібними чотириполюсниками, коефіцієнти котрих визначаються:

при знаходженні поїзного шунта на живлячому кінці:

Ашп= 1; Bшп= Z; Cшп= 1/Rші Dшп=1 + Z/Rш; (3.1)

при знаходженні поїзного шунта на релейному кінці:

Ашр= 1 + Z/Rш; Bшр= Z; Cшр= 1/Rші Dшр= 1. (3.2)

При накладанні нормативного шунта з відомим опором в наведених значеннях коефіцієнтів слід змінити Rш на Rшн.

В основній схемі заміщення (рис. 9)коефіцієнти рейкового чотириполюсника (Aш, Bш, Сш і Dш) також визначаються для двох варіантів знаходження поїзного шунта з використанням значень (3.1) і (3.2).

Z´вх. н

Aш Bщ Cщ Dш

           
     
 
 


Zвх. к

       
   
 
 


Рис. 10. Основна схема заміщення рейкового кола в шунтовому режимі

Розрахунок шунтового режиму рейкового кола безпосереднім методом з визначенням абсолютної шунтової чутливості Rш.

Розрахунок абсолютної шунтової чутливості Rш при знаходженні поїзного шунта на живлячому кінці для рейкового кола з одноелементним приймачем виконується по формулі:

(3.3)

У цій формулі значаться нові величини, котрі ще не були визначені:

– наведений коефіцієнт надійного вертання реле з рахунком нестабільності напруги джерела живлення рейкового кола;

– різність аргументів,

де – аргумент чисельника рівняння (3.3);

– аргумент опору Zпо.

Інші величини визначені раніше:

(1.5), (1.4), (1.6), (1.1), (1.8).

Мінімальна напруга джерела живлення Umin визначається при розрахунку нормального режиму.

За чинними технічними вимогами Ки = 1,2. Величина Квн залежить від конструктивних особливостей реле і режиму живлення рейкового кола: для кодових реле постійного і змінного струму Квн = 0,7 ÷ 0,75 ( = 0,583), для реле типу ДСШ Квн = 0,45 ( = 0,375).

При знаходженні поїзного шунта на релейному кінці розрахунок виконується по формулі:

(3.4)

де – різність аргументів чисельника і аргументу опору Zпо.

Для розрахунку шунтового режиму рейкового кола з одноелементним приймачем використана основна схема заміщення (рис. 10).

Розрахунок абсолютної шунтової чутливості Rш при знаходженні поїзного шунта на живлячому кінці для рейкового кола з ФЧП виконується з використанням загальної схеми заміщення (рис. 9) по формулі:

(3.5)

Візничим величини, що вийшли до цієї формули:

= = , (3.6)

де – шунтовий коефіцієнт загальної схеми заміщення РК;

– шунтовий коефіцієнт основної схеми заміщення;

– опір передачі загальної схеми заміщення рейкового кола з врахуванням кута розладу реле, якій дорівнює:

(3.7)

де – опір передачі загальної схеми заміщення РК при rи mах = ¥.

= (3.8)

де – опір передачі основної схеми заміщення РК при rи mах = ¥.

Різність аргументів дорівнює:

. (3.9)

В разі знаходження поїзного шунта на релейному кінці розрахунок виконується по формулі:

(3.10)

Чисельник у формулі Rшр дорівнює:

= = . (3.11)

Різність аргументів :

. (3.12)

Розрахунок шунтового режиму рейкового кола безпосереднім методом з визначенням коефіцієнту шунтового режиму Кш

Як первинну можливо прийняти загальну розрахункову схему заміщення рейкового кола (рис. 8), і для неї розраховувати коефіцієнти шунтової чутливості на живлячому Кщп і релейному Кщр кінцях методом порівняння напруг:

Кшп = і Кшр = . (3.13)

Фактична величина , що входить до (3.13), береться з розрахунку нормального режиму (2.8).

Допустиме значення напруг в шунтовому режимі і визначаються зі співвідношень:

(3.14)

де – струм надійного неспрацювання приймача у шунтовому режимі;

Zпшп і Zпшр – комплекси опорів передачі загальної схеми заміщення при знаходженні нормативного шунта Rшн відповідно на живлячому та релейному кінцях РК.

Опори передачі Zпшп і Zпшр розраховуються по формулах:

(3.15)

Коефіцієнти чотирьохлолюсника рейкової лінії у шунтовому режимі при rи mах = ¥ і Rшн визначаються:

при знаходженні поїзного шунта на живлячому кінці:

Ашп= 1; Bшп= Z; Cшп= 1/Rшні Dшп=1 + Z/Rшн; (3.16)

при знаходженні поїзного шунта на релейному кінці:

Ашр= 1 + Z/Rшн; Bшр= Z; Cшр= 1/Rшні Dшр= 1. (3.17)

Для рейкового кола змінного струму з ФЧП коефіцієнти шунтової чутливості розраховуються, як і для РК з одноелементним приймачем, методом порівняння напруг. Однак при цьому слід враховувати несприятливий вплив кута розладу ФЧП на нормальний режим і сприятливий вплив на шунтовий режим.

За аналогією з (3.13) – (3.15) для рейкового кола з ФЧП маємо:

(3.18)

(3.19)

де jп – аргумент комплексу ;

jшп і jшр – аргументи комплексів відповідно Zпшп і Zпшр.

Модулі значень і розраховуються по формулах (3.14), а величина береться з розрахунку нормального режиму (2.8).

Треба зазначати, що при розрахунку модулів струм надійного неспрацювання приймача в шунтовому режимі дорівнює , де значення Iср береться з паспорту реле при ідеальних фазових відношеннях.


Читайте також:

  1. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  2. Q6 розраховують тільки при нестаціонарному режимі
  3. Адміністративні методи управління можна умовно поділити на організаційні та оперативно-розпорядчі.
  4. Бізнес-логістика в режимі INTERNET
  5. Важливою ознакою класифікації є принцип побудови перетворювачів кодів, згідно з яким їх можна поділити на чотири групи.
  6. Вибір обмеження у режимі гальмування
  7. Вибір режимів обробки заготовки різанням
  8. Вибір схеми підключення абонентів залежно від режимів тиску.
  9. Види злочинів за безпосереднім об'єктом
  10. Види кредиту можна класифікувати за різними критеріями.
  11. Визначити ООП можна і багатьма іншими способами.
  12. Вимірювання можна класифікувати за багатьма ознаками.




Переглядів: 628

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Коефіцієнт нестабільності напруги джерела живлення | Контрольний режим

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.