Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом лекцій.

Міністерство освіти і науки України

Київський національний торговельно-економічний університет

Кафедра філософських та соціальних наук

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

 

 

Київ 2011


Розповсюдження і тиражування без офіційного дозволу КНТЕУ заборонено

 

 

Укладачі: П. П, Притуляк, канд. іст. наук, доц.;

І. О. Кизименко, канд.. іст. наук, доц..

 

 

Обговорено та схвалено на засіданні кафедри філософських та соціальних наук протокол №__ від __ ________ 2011 р. та на засіданні методичної комісії ФФБС __ ________ 2011 р., протокол № __

 

 

Рецензенти: Ю.І. Кулагін, канд. філос. наук, проф.,

Ю.Г.Бадах, докт. іст. наук, проф.

 

 

Навчально-методичне видання

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ

Опорний конспект лекцій

 

Укладачі: П. П. Притуляк, канд. іст. наук, доц.;

І. О. Кизименко, канд.. іст. наук, доц..

 

Методичні рекомендації щодо роботи з опорним конспектом лекцій.

Для вирішення поточних педагогічних завдань та досягнення кінцевої мети – підготовки висококваліфікованих фахівців, необхідне повноцінне здійснення навчання, яке передбачає використання комплексу сучасних навчально-методичних видань. Одним з ефективних методів навчання є використання опорного конспекту лекцій (ОКЛ), який є важливою складовою науково-методичного комплексу дисципліни «Історія української культури».

Метою створення ОКЛ є прагнення зробити роботу студентів на лекціях більш конструктивною і продуктивною. Крім того, автор виходять з того принципового положення, що у сучасному світі знання масової комунікації сприяє підвищенню інтелектуального рівня людини, розширює її кругозір, сприяє формуванню цілої низки людських здібностей.

ОКЛ розроблений на основі програми і робочої програми та складається з 9-ти тем. Кожна тема містить в собі план, міні-лексикон, рекомендовану літературу та стислий конспективний виклад основних положень змісту, питання для самоперевірки.

Студентам пропонуються широкі права і можливості креативно, конструктивно-критично та самостійно підходити до змісту кожної лекції. При самостійній роботі студенти можуть вести записи в опорному конспекті лекцій, що сприятиме послідовному й достатньому засвоєнню тем, якісній підготовці до поточного та підсумкового контролю знань. Запропоновані структурно-логічні схеми та інші графічні зображення складено таким чином, щоб зробити ОКЛ необхідним для постійного використання під час лекцій, оскільки студенту слід занотовувати пояснення та заповнити порожні місця в схемах. Це, в свою чергу, потребує старанності, зосередженості та уважності під час лекцій.

Для повноцінного вивчення матеріалу наприкінці ОКЛ наведено список обов’язкової, додаткової літератури, періодичних видань та Інтернет-ресурсів, які також подаються після кожної теми за відповідними номерами.


ЗМІСТ

ТЕМА 1:Історія української культури як навчальна дисципліна …………………………………………………………………………….  
ТЕМА 2 : Витоки української культури ………………………..………………………………………………….  
ТЕМА 3:Культура Київської Русі ( ІХ – ХІІ ст. )…………………..  
ТЕМА 4:Українська культура литовсько-польської доби (ХІІІ – перша пол. ХVІІ ст.) ……………………... ……………………………………………………  
ТЕМА 5:Українська культура доби козацько-гетьманської держави. Українське бароко (друга пол. ХVІІ – середина ХVІІІ ст.) ……… ………………………………………………………………….  
ТЕМА 6:Культура України в часи пробудження української національної свідомості (друга пол. ХVІІІ – поч. ХХ ст.) ……………………………………………………………………………  
ТЕМА 7:Українська культура та духовне життя на початку ХХ ст.…………………………………………………………………………   ТЕМА 8:Культура та духовне життя Радянської України (ХХ ст.)…………   Тема 9:Провідні тенденції розвитку сучасної української культури. Модерн і постмодерн……………………………………………………..    
Список рекомендованих джерел…………………………………………  

 

œ
 
ТЕМА 1 . Історія української культури як навчальна дисципліна.

План лекції:

1. Походження культури. Процес культурогенезу на теренах України.

2. Становлення культури як один із аспектів становлення людини та суспільного способу життя.

3. Складові української культури. Основні функції культури. Періодизація історії української культури.

 

 

Основна література: 2,6,7

Додаткова:11,12,29.

1, 2, 4.

 

Міні – лексикон: культура антропогенез, культурогенез, духовність, навчання, виховання, студент, наука, праця, освіта, матеріальна та духовна культура, історія, цивілізація.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  12. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи




Переглядів: 533

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Створення користувальницьких функцій на VBA | Походження культури. Процес культурогенезу на теренах України.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.