Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Vocabulary and Speech Exercises

 

I. Give English equivalents of the following words and word-combinations.

Шумні вулиці; сільська місцевість; ходити босоніж; розважальні центри; захоплюватися; енергія; сила; кросворд; рідкісні монети; характер; журнал; захоплюючі краєвиди; смак; джерело натхнення; комп’ютерне програмування; мальовниче місце; задоволення; басейн; спортзал; прихильник.

 

II. Substitute the words in bold type by a word or a combination of words from the text.

1. In our time everybody knows that people are very busy and don’t have much time to spend.

2. There are people who want to improve their awareness during their free time.

3. There are so many hobbies to select: painting, taking photos, gardening, cookery, etc.

4. Visiting new places, seeing places of interest and meeting new people is a very exciting and valuable leisure.

5. In summer I like to be in the open air from morning till darkness.

6. It’s really amazing to spend time in a pleasing place.

7. Everyone chooses his own way of spending free time, either inactive or dynamic.

III. Complete the sentences by addingpersonal, possessiveorreflexive pronouns.

1. Usually people work five days a week and as a rule … have free time only at weekends.

2. At weekends I try to spend … free time with … family.

3. When my nephew is in town, I like to play with … .

4. My little sister brushes … teeth by … .

5. My father has a lot of hobbies, one of … is fishing.

6. Though this homework was rather difficult, I did … by … .

7. Last Sunday my granny celebrated … birthday. … is 60.

 

IV. Dramatize the following dialogue.

Mary: What do you do in your free time?

Nick: In my free time I like going to the swimming pool. I like swimming a lot. It’s good for your health.

Mary:Do you go alone or with your friends?

Nick: My friends don’t like swimming. That’s why I usually go alone.

Mary: And what do you like doing at weekends?

Nick: At a weekend I like a bit of everything. I like to sleep long because during the week I always get up early. I also like going to a fitness club. On Saturday I meet my friends and we go to the disco.

Mary:What do you prefer doing on Sunday?

Nick: On Sunday I like to rest. I like watching TV or reading a book. I also admire theatre and cinema. Sunday is a perfect day for going to the cinema.

 


Читайте також:

  1. A. Mind the vocabulary that you will here in the conversation.
  2. A. Read the dialogue and reproduce it in Indirect Speech.
  3. Active Vocabulary
  4. ACTIVE VOCABULARY
  5. Active Vocabulary
  6. ACTIVE VOCABULARY
  7. ACTIVE VOCABULARY
  8. Active Vocabulary
  9. Active Vocabulary
  10. Active Vocabulary
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. Active Vocabulary




Переглядів: 450

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
My Spare Time | Grammar Exercises

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.