Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Vocabulary and Speech Exercises

 

I. Read the following transcriptions. Write them down in words and give their Ukrainian equivalents.

["kPnsqn'treIS(q)n], ['jPgqt], ['sxnwIG], ['nArISIN], ['Sugq], ['slaIs], [kqn'sjVm], ["prepq'reIS(q)n], [prI'feq], ["kqn'sIst], ['tSPklIt], [qd'vaIzqb(q)l], ['pLS(q)n], [In'GOI], [Gu:s].

 

II. Match word-сombinations and their translations. Use them in the sentences of your own.

1.nutritional expert a. шматочок лимона

2.roast meat b. м’ясна страва

3.to skip breakfast с. дієтолог

4.substantial meal d. запечене м’ясо

5.proper lunch e. пропонувати комплексний обід

6.a slice of lemon f. мала кількість

7.home-made pastry g. поживний прийом їжі

8.meat dish h. пропускати сніданок

9.small amount i. домашнє печиво

10.to offer a full-course lunch j. належний обід

 

III. Substitute the words in bold type by a word or word-combination from the text.

1. Breakfast is the first meal eatenafter getting up from a night’s sleep.

2. People who missbreakfast may have problems with focusing, digestion, and mass of the body.

3. Breakfast foods differ greatly from place to place.

4. Lunch is a fast meal which is consumed during the lunch interval.

5. Some people have nourishing evening meal.

6. There are a lot of quick and useful pickings.

7. If you want to eat something, takeyour apron and prepare your food.

IV. Learn some food idioms. Use them in the sentences below.

to be a bad egg – to be a bad person

to cut the mustard – to succeed; to cope with the task

to be duck soup – to be a difficult task; to require much effort

to be in the soup – to be in serious trouble, in disorder

to be full of beans – to feel energetic, in high spirits

to be an apple of (someone’s) eye – to like someone or something more than others

to be (not one’s) cup of tea – not to enjoy or not to do well something

 

1. Going to art galleries is not my … so I think that I will stay home this evening.

2. The little girl is her dad’s ..., he loves her so much.

3. That man is … so you should try and avoid him if you can.

4. She is really … now. She told her boss that she was sick but he saw her downtown shopping.

5. It was ..., I was able to finish everything early last night.

6. My little sister is … , she is running, jumping, crying, talking.

7. He wasn’t able … so he had to leave that job after only one year.

 

V. Insertsome, anyinto the dialogue and dramatize it.

B.: I’ve just made a cake. Would you like (some/any)?

K.: I’d love (some/any). Thank you.

B.: Is there (some/any) milk left?

K.: Yes, there is (some/any) in the bottle on the table.

B.: Would you like (some/any) milk?

K.: No, thank you. I don’t think I’ll drink (some/any) tonight. Could I have (some/any) water, please?

B.: Sure. There is (some/any) in the fridge.

 


Читайте також:

  1. A. Mind the vocabulary that you will here in the conversation.
  2. A. Read the dialogue and reproduce it in Indirect Speech.
  3. Active Vocabulary
  4. ACTIVE VOCABULARY
  5. Active Vocabulary
  6. ACTIVE VOCABULARY
  7. ACTIVE VOCABULARY
  8. Active Vocabulary
  9. Active Vocabulary
  10. Active Vocabulary
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. Active Vocabulary




Переглядів: 462

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Typical Meals and Cooking | VI. Read the additional text, entitle it, discuss it with your group mates.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.