Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Vocabulary and Speech Exercises

I. Give English equivalents of the following words and word-combinations.

Підтримувати здоров’я; джерело харчування; озоновий шар; місце для роботи та відпочинку; загроза здоров’ю; природні катастрофи: повені, шторми, пожежі, землетруси, вулкани; захворювання дихальних шляхів; живі та неживі забруднювачі; контроль і керівництво за промисловими викидами у навколишнє середовище; ядерна війна; природні багатства; страждати від смогу; зникнення рідкісних видів тварин, птахів, риб і рослин; забруднення повітря і світового океану; екологічна безпека; заради сучасних і майбутніх поколінь.

 

II. Say if the following statements are true or false. Correct the false statements to make them true.

1. Ozone layer protects us from ultraviolet rays.

2. Invasive biota includes viruses and bacteria.

3. Nuclear, biological or chemical warfare and terrorism can’t influence the environment.

4. Natural recourses are unlimited.

5. The by-products of the industrial enterprises activity pollute air, water and land.

6. Our cities don’t suffer from smog.

7. Environmental protection is a matter of universal concern.

8. 100 countries, members of the United Nations Organization, have set up environmental protection agencies.

9. The international research center has been set up in Chornobyl.

10. The international organization Greenpeace is doing much to preserve the environment.

 

III. Read the following supplementary text. Discuss it with your fellow students.


Читайте також:

  1. A. Mind the vocabulary that you will here in the conversation.
  2. A. Read the dialogue and reproduce it in Indirect Speech.
  3. Active Vocabulary
  4. ACTIVE VOCABULARY
  5. Active Vocabulary
  6. ACTIVE VOCABULARY
  7. ACTIVE VOCABULARY
  8. Active Vocabulary
  9. Active Vocabulary
  10. Active Vocabulary
  11. ACTIVE VOCABULARY
  12. Active Vocabulary




Переглядів: 427

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Environmental Problems and Their Influence on People’s Health | Chornobyl Disaster

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.