Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МАТЕМАТИКА 10.02

 

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль.

Мета: ознайомити учнів з прийомом віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить один нуль; формувати навички розв'язування задач на дві і три діі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання
— Зачитайте відповідь до задачі 647 (с. 100). Відповідь: 6 цвяхів.
— Назву, якої риби ви отримали, коли розв'язали приклади?
— Що ви знаєте про неї?
2. Математичний диктант
— Запишіть вирази та знайдіть їх значення.
• До числа 400 додайте різницю чисел 500 і 200.
• До суми чисел 140 і 200 додайте 360.
• Від числа 670 відніміть суму 150 і 50.
• До різниці чисел 600 і 120 додайте 230.
• Число 820 зменшіть на суму 500 і 120.
• Число 150 зменшіть на суму 90 і 60. Відповіді:
400 + (500 - 200) = 700 (600 - 120) + 230 = 710
(140 + 200) + 360 = 700 820 - (500 + 120) = 200
670 - (150 + 50) = 470 150 - (90 + 60) = 0
3. Усна лічба
— Продовжте ряд чисел:
• 100; 150; 200;. ..(до 500);
• 700; 730; 760;... (до 1000);
• 800; 760; 720;... (до 400).
III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з відніманням трицифрових чисел у випадку, коли зменшуване містить один нуль; продовжимо роботу над задачами на дві і три дії.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Пояснення нового матеріалу (с. 101, завдання 650)
— Розгляньте записи у підручпику.
Під час пояснення віднімання міркуйте так:
— Від нуля одиниць 7 одиниць відняти не можемо. Беремо один десяток. Один десяток — це 10 одиниць. Від 10 од. відняти 7 од., буде; 3 од. Пам'ятаємо, що один десяток забрали. Від 7 дес. відняти 2 дес, буде 5 десятків. Від 5 сотень відняти 3 сотні буде 2 сотні. Одержали різницю 253.
Під час розв'язання другого прикладу можна пояснювати коротко:
— 7 мінус 3 — 4, пишемо 4; 10 мінус 2 — 8, пишемо 8; 7 мінус 4 — З, пишемо 3.
2. Первинне закріплення (с. 101, завдання 651)
— Обчисліть приклади з коментуванням, записуючи числа стовпчиком.
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Робота над задачею на дві і три дії (с. 101, завдання 653)
— Поставте питання так, щоб задача розв'язувалася двома діями. (Чому дорівнює трете число?)
— Поставте питання так, щоб задача розв'язувалася трьома діями. (Чому дорівнює сума трьох чисел?)
2. робота
1 варіант
452 + 313 430 - 124 706 - 345 700 - 6•10
2 варіант
764 + 123 790 - 347 508 - 164 180 + 6-2
3. Усні обчислення (с. 101, завдання 6S2) 8 м — 4 дм = 76 дм = 7 м 6 дм
8 м — 4 см = 796 см = 7 м 96 см 8 м : 4 дм = 20 Зт-2ц = 28ц 6ц-30кг = 570 кг 2ц:5 = 40кг
4. Робота над задачею (с. 101, завдання 654)
— Про що треба дізнатися, щоб відповісти на питання задачі? (Відстань через райцентр)
Розв'язання
1) 132 + 58 ~ 190 (км)— через райцентр
2) 190-174 = 16 (км)
Відповідь: на 16 км дорога навпростець коротша.
5. Завдання з логічним навантаженням (с. 102,завдання 655) 1)43-25 = 18(грн) 2)18:2 = 9 (гри) — в одного хлопчика 3) 9 + 25 = 34 (гри) — в другого хлопчика
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Поясніть спосіб письмового обчислення прикладів 540- 123; 706- 524.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
С. 102, завдання 656; 657

 

 

МАТЕМАТИКА 11.02


Читайте також:

  1. Домашнее задание: чтение - в папке (читать словосочетания); математика - в папке (состав числа 6).
  2. МАТЕМАТИКА
  3. Математика
  4. МАТЕМАТИКА 01.04
  5. МАТЕМАТИКА 03.02
  6. МАТЕМАТИКА 04.02
  7. МАТЕМАТИКА 05.02
  8. МАТЕМАТИКА 06.04
  9. МАТЕМАТИКА 10.03
  10. МАТЕМАТИКА 12.02
  11. МАТЕМАТИКА 12.03




Переглядів: 669

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. | Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.