Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МАТЕМАТИКА 12.02

Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

Мета: ознайомити учнів з прийомом письмового віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд; удосконалювати вміння учнів розв'язувати задачі на три дії; розвивати пам'ять, мислення; виховувати організованість.

Хід уроку.
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Математичний диктант (с 102, завдання 667) Відповіді:
1) 971; 407; 780; 602;
2) 616; 440; 390; 705; 555;
3) 199;
4) 66 дес;
5) 209 см; 290 см; 90 см.
3. Усна лічба (с 103, завдання 668)
(134 + 89 = 223; 548 + 281 - 829)

 

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися письмово віднімати трицифрові числа з переходом через розряд; складати і розв'язувати задачі.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Пояснення нового матеріалу (завдання 669, с 104)
— Прочитайте запис з підручника:
945
+
217
728
— Під час обчислення прикладів такого виду міркуйте так:
— Від 5 од. не можна відняти 7 од. Беремо 1 дес. у розряді десятків. 1 дес.— це 10 од. та ще 5 од., буде 15 од. Від 15 од. відняти 7 од., буде 8 од. Цифру 8 записуємо під одиницями. Від 3 дес. відняти 1 дес. буде 2 дес. Цифру 2 записуємо під десятками. Від 9 сот. відняти 2 сот. буде 7 сот. Цифру 7 записуємо під сотнями. Дістаємо число 728.
2. Первинне закріплення нового матеріалу (с 104, завдання 670)
— Обчисліть значення різниць, записуючи числа стовпчиком.
Перший і другий приклади розв'язати з коментуванням, третій І четвертий — самостійно, з наступною перевіркою.
Фізкультхвилинка
V. РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
1. Робота над задачею (с. 103, завдання 671)
Тривалість життя черепах 350 років, а китів — 70 років.
— Поставте питання і розв'яжіть задачу.
(На скільки більше живуть черепахи, ніж кити?) (На скільки менше живуть кити, ніж черепахи?) 350 -70 = 280 (р.)
2. Робота над задачею на три дії (с. 103, завдання 672)
— Про що запитується у задачі?
— Чи можна відразу відповісти на це запитання? (Ні)
— Що треба знати, щоб дізнатися, скільки кущів їм залишилося обкопати?
— Чи можемо дізнатися, скільки кущів обкопали разом мама й Оленка?
— Чи можемо дізнатися, скільки кущів обкопала Оленка? Розв'язання записати самостійно.
Слабші учні можуть скористатися карткою-підказкою.
1)[]-[]=[](кущ.)
2)[]+[] = [](кущ.)
3)[]-[]=[](кущ.)
Розв'язання
1) 316
- 120
196 (кущ.) — посадила Оленка
2) 316
+ 196
512 (кущ.) — обкопала мама й Оленка разом
3) 650
- 512
138 (кущ.)
Відповідь: залишилося обкопати 138 кущів.
3. Творча робота над задачею
— Складіть задачу про допомогу дорослим.
4. Завдання з логічним навантаженням [с 104, завдання 673) 18:2 = 9 — зменшуване.
Перевірка: 9- 1 = 8; 9- 2 = 7; 9-3 = 6; 9-4 = 5; 9-8 = 1; 9-7 = 2іт. ін.
VI. ПІДСУМОК УРОКУ
— Поясніть спосіб обчислення за прикладами: 872 — 248; 519—163.
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.
С 104, завдання 674; 675.

 

 

МАТЕМАТИКА 16.02


Читайте також:

  1. Домашнее задание: чтение - в папке (читать словосочетания); математика - в папке (состав числа 6).
  2. Задача №12.02
  3. Лекція 1 12.02.2013
  4. МАТЕМАТИКА
  5. Математика
  6. МАТЕМАТИКА 01.04
  7. МАТЕМАТИКА 03.02
  8. МАТЕМАТИКА 04.02
  9. МАТЕМАТИКА 05.02
  10. МАТЕМАТИКА 06.04
  11. МАТЕМАТИКА 10.02
  12. МАТЕМАТИКА 10.03




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків. | Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.