Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Охарактеризуйте структуру програмно-керованих АТС із позицій технічного захисту інформації.

У чому полягають способи реалізації загроз для інформації прог-рамно-керованих АТС щодо технічного захисту інформації?

Проведіть класифікацію порушників на програмно-керовані АТС щодо впливу на її компоненти.

Назвіть види забезпечення систем ТЗІ на АТС.

Охарактеризуйте функції систем захисту.

7. Назвіть довірчі оцінки, які висуваються до коректності реалізації системи ТЗІ.

8. Охарактеризуйте основні дані для оцінювання якості докумен-тованості процесу створення системи ТЗІ.

9. Назвіть аспекти оцінювання захищеності інформації в середовищі створення та експлуатаційному середовищі оцінюваної АТС.

10. Охарактеризуйте специфікації функціональних послуг захисту на програмно-керованих АТС.

Лабораторна робота №8

Тема — критерії безпеки інформаційних технологій

Метаознайомлення з основоположними критеріями та вимогами оцінки захисту інформації.

Основні завдання:

1. визначення основних вимог та критеріїв оцінки безпеки інформаційних технологій;

2. визначення переліку базових критеріїв інформаційних технологій;

3. вивчення основних правил побудови системи забезпечення інформаційної безпеки організації.

Основні теоретичні відомості

Одними з найбільш важливих нормативно-технічних документів, які стимулюють розвиток захищених інформаційних систем, мереж і засобів є документи, що стандартизують вимоги та критерії оцінки безпеки.

Стандарти інформаційної безпеки — це стандарти забезпече­ння захисту, призначені для взаємодії між виробниками, споживача­ми і експертами з кваліфікації продуктів інформаційних технологій у процесі створення та експлуатації захищених систем оброблення інформації.

Стандарт забезпечення захисту звичайно містять опис послі­довності оцінок, які необхідно виконати, щоб вважати дану характе­ристику безпеки підтвердженою з точки зору атестації захисту або множину характеристик безпеки, які повинна забезпечити система захисту, щоб її можна було використовувати в даному конкретному режимі забезпечення безпеки або у відповідності до загальної стра­тегії захисту.

Найбільш значними стандартами інформаційної безпеки є (у хро­нологічному порядку): Критерії безпеки комп’ютерних систем, Єв­ропейські критерії безпеки інформаційних технологій, Федеральні критерії безпеки інформаційних технологій, Канадські критерії без­пеки комп’ютерних систем, Загальні критерії безпеки інформаційних технологій.


Читайте також:

  1. Або зі зберігання інформації та забезпечення доступу до неї, за умови, що ця особа не могла знати про незаконність розповсюдження інформації.
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  4. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  5. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  6. Акустичні засоби|кошти| захисту
  7. Алгоритми захисту цифрової просторової інформації
  8. Алгоритми переведення чисел з однієї позиційної системи числення в іншу
  9. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  10. Аналіз показників складу, структури й технічного стану основних фондів.
  11. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  12. Аналіз технічного рівня виробництва




Переглядів: 499

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання лабораторної роботи | Порядок виконання лабораторної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.039 сек.