Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення критичної швидкості щодо керованості

Керованість, як і стійкість, пов’язана з безпекою дорожнього руху автомобіля. Керованість автомобіля залежить від його конструктивних параметрів (бокової еластичності шин та підвіски, стабілізації керованих коліс, кінематики підвіски та кермового приводу, перерозподілу навантаження між осями і т.п.) та зовнішніх факторів: величини коефіцієнта зчеплення коліс з дорогою, траєкторії руху автомобіля, швидкості, поперечного ухилу дороги, бічного вітру і т. д.

При русі автомобіля на повороті зі швидкістю понад критичну керовані колеса будуть ковзати у бічному напрямку, що призводить до некерованості.

При певній спрощеності умов руху, залежність критичної швидкості руху щодо керованості від кута (усередненого) повороту керованих коліс q

, м/с, (2.53)

 

Критична швидкість визначається для різних значень коефіцієнта зчеплення шин з дорогою (табл. 2.13).

Таблиця 2.13

Параметри керованості автомобіля

q, град Vкер.,.м/с 10° 15° 20° 25° 30° 35° 40°
Vкер.,. =0.1                
Vкер.,. =0.4                
Vкер.,. =0.6                
Vкер.,. =0.8                

 

За даними табл. 2.13 будуємо графіки керованості автомобіля (додаток 12).

 

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Ocнoвнi визначення здоров'я
  6. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  7. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.
  8. Абсолютні і відносні швидкості
  9. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  10. Алгоритм визначення проекцій точок на поверхнях обертання
  11. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові
  12. Алгоритм побудови калібрувального графіка для визначення загального білка сироватки крові




Переглядів: 1560

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критична швидкість руху по криволінійній траєкторії з умови ковзання. | Визначення параметрів повороткості автомобіля.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.