Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Отож і ми разом із Олесем та Ганнусею зможемо дізнатися, чи можна передавати будь-яку інформацію з одного комп’ютера на інший. Якщо ви прочитаєте зашифровані слова, то дізнаєтесь, що для цього потрібно.

 

к н п’ ж
м ю р р
е е о е
м а а т

(комп’ютерна мережа)

 

Отже, сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про комп’ютерні мережі, дізнаємось, із чого вони складаються та для чого призначені.

ІV. Розумова розминка.

Вранці Ганнуся та Олесь зустрілися і разом пішли до школи. Дорогою вони пропонували один одному цікаві завдання. Допоможіть друзям швидше впоратися із ними.

1. Метаграми

ü Полохлива i струнка,

3 роду оленів вона.

Коли ж змінити Кна З,

Птах у лісі закує.

ü З К дерева захищає

І на них вона завжди.

З Н звірятко захищає,

Коли треба, від біди.

З Г з-за хмари виглядає,

Шапку сніжну не знімає.

ü Мене ти здавна звик любити,

І завжди ситий ти за це.

Та тільки У на І змінити,-

Залізу я на деревце.

ü Якщо із З це візьмеш слово –

То сильний дощ впаде раптово.

Коли ти З на С заміниш,

То у садку мене зустрінеш.

 

2. Логічні задачі.

ü Футбольний клуб придбав для футболістів 22 футболки із номерами від 1 до 22. Скільки разів зустрічається цифра 1 у номерах на цих футболках?

ü У квартирах 1, 2, 3 живуть клоуни Веселий, Сумний і Рудий. У квартирах 1 та 2 живе не Сумний. Веселий живе не у квартирі 1. У якій квартирі живе кожний клоун?

ü Чоловіка запитали: «Скільки тобі років?» Він відповів: «Якщо я проживу ще половину того, що прожив, та ще 1 рік, то мені буде 100 років». Скільки років чоловікові?

ü Степан старший від Руслана на 6 років. А Віктор – на 2 роки. Хто старший – Руслан чи Віктор – і на скільки років?


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  6. III. Підсумок уроку.
  7. III. Підсумок уроку.
  8. III. Підсумок уроку.
  9. III. Підсумок уроку.
  10. III. Підсумок уроку.
  11. III. Підсумок уроку.
  12. III. Підсумок уроку.




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VІІІ.Робота в парах. | V. Сприймання та засвоєння нового матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.