Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІІ. Розумова розминка.

Після виконання домашніх завдань Ганнуся і Олесь вирішили відпочити і за допомогою комп’ютерної мережі, яка з’єднувала їхні комп’ютери, почали надсилати один одному цікаві завдання. А ви зможете їх виконати?

1. Граматична арифметика.

Липа + нота = тварина (антилопа)

Том + вата = зброя (автомат)

Риба + соки = фрукт (абрикос)

Вода + ринг = фрукт (виноград)

2. «Шостий – зайвий».

За граматичною ознакою слова об’єднані у невеликі групи, але одне з них - зайве:

ü Вовк, злий, лисиця, хвіст, весна, ластівка. (Злий, бо це не іменник.)

ü Мак, двір, слон, тигр, олень, клен. (Олень, бо це не односкладове слово.)

ü Олія, алея, яма, урок, осінь, вогонь. (Вогонь, бо це єдине з усіх слів, яке підлягає переносу.)

ü Калина, дорога, червоний, золотий, корова, собака. (Золотий, бо наголос не на другому складі, а на третьому.)

2. Ребуси.

(навчання) (граб)

 

(нерв) (ослін)

 

(халупа) (марево)

 

(кавун)

 


Читайте також:

  1. Затримка темпів психомоторного розвитку, розумова відсталість. Генетичні хвороби з ураженням ендокринної системи (ендокринопатії).
  2. ІІІ. Логічна розминка. Завдання від Мудрунчика
  3. Особливості розумової праці. Розумова і фізична працездатність дитини
  4. Особливості розумової праці. Розумова і фізична працездатність дитини
  5. Розумова відсталість
  6. РОЗУМОВА ВІДСТАЛІСТЬ (F-70 – F-79). ОЛІГОФРЕНІЇ (ВРОДЖЕНЕ СЛАБОУМСТВО).
  7. Термінологічно-цифрова розминка.
  8. Цифрова розминка.




Переглядів: 898

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Контроль, корекція та закріплення знань. | ІV. Повідомлення теми та мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.