Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Технологія рівневої диференціації

Різновид внутрішньопредметної диференціації - диференціація рівнева, при якій учень отримує право і можливість вибирати рівень засвоєння навчального матеріалу (але не нижче мінімального). Рівні засвоєння пред'являються учням у формі переліку знань, умінь і навичок, які вони повинні придбати, зразків завдань, які повинні навчитися вирішувати. Але і при цій формі диференціації пояснення для всіх учнів даються знову ж таки на одному, частіше середньому або підвищеному рівні. Для вдосконалення даної форми диференційованого навчання пропонувалося наслідувати пояснення нового матеріалу три рази (спочатку на рівні мінімальних вимог, потім – збагативши матеріал, і, нарешті, на рівні його поглибленого вивчення). Зауважимо, що рівнева диференціація застосовна тільки в старших класах, в яких учні свідомо підходять до вибору рівня засвоєння.

Диференціація за рівнем розумового розвитку не отримує в сучасній педагогіці однозначної оцінки; в ній є поряд з позитивними і деякі негативні аспекти.

Позитивні аспекти: Негативні аспекти:
Виключаються невиправдані та недоцільні для суспільства зрівнялівка і усереднення дітей. У вчителя з'являється можливість допомагати слабкому, приділяти увагу сильному. Відсутність у класі відстаючих знімає необхідність у зниженні загального рівня викладання.   З'являється можливість більш ефективно працювати з важкими учнями, погано адаптуються до суспільних норм. Реалізується бажання сильних учнів швидше і глибше просуватися в освіті. Підвищується рівень Я-концепції: сильні затверджуються у своїх здібностях, слабкі отримують можливість відчувати навчальний успіх, позбутися комплексу неповноцінності. Підвищується рівень мотивації учення в сильних групах. У групі, де зібрані однакові діти, дитині легше вчитися. Розподіл дітей за рівнем розвитку негуманно.   Висвічується соціально-економічну нерівність.   Слабкі позбавляються можливості тягнуться за більш сильними, отримувати від них допомогу, змагатися з ними. Переклад в слабкі групи сприймається дітьми як приниження їхньої гідності. Недосконалість діагностики призводить деколи до того, що в розряд слабких переводяться неординарні діти. Знижується рівень Я-концепції: в елітарних групах виникає ілюзія винятковості, егоїстичний комплекс; в слабких групах знижується рівень самооцінки, з'являється установка на фатальність своєї слабкості.Знижується рівень мотивації учення у слабких групах. Перекомплектування руйнує класні колективи.

Читайте також:

  1. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  2. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  3. Аналіз диференціації населення за доходами
  4. Арт-терапiя як технологія збереження психічного здоров'я. Види арт-терапії.
  5. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  6. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  7. Базова технологія
  8. Біотехнологія
  9. Біотехнологія в медицині
  10. Біотехнологія і гібридизація соматичних клітин
  11. Біотехнологія одержання антибіотиків
  12. Біотехнологія одержання ІНТЕРФЕРОНІВ




Переглядів: 2750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розглянемо структуру модуля 4-х циклів. | Внутрішньо предметна диференціація (М. П. Гузик).

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.