МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ТЕМИ ДЛЯ ДІАЛОГІВ1. У книжковому магазині. 2. Розмова по телефону (Виклик лікаря). 3. Краплинка і травинка. 4. Мої канікули. 5. Знайомство. 6. Новорічне свято (Колядування, Вертеп). 7. В аптеці. 8. На прогулянці в парку. 9. На лижах (ковзанах, санках). 10. Подорож весняної краплини. 11. Зустріч із Феєю. 12. Бесіда з татом. 13.Метелик і квіточка. 14. Будяк і Троянда.
Лекція № 23 (2 година) Робота над складанням зв'язних висловлювань. Твори, їх класифікація. Етапи процесу творення тексту. Критерії і норми оцінювання творчих робіт План лекції. 1. Значення створення власних зв'язних висловлювань учнями 2. Етапи процесу творення тексту. 3. Класифікація творів. 4. Взаємопов'язане навчання розповідям, описам і міркуванням на уроках розвитку мовлення. 5. Типи помилок у зв'язних висловлюваннях. 6. Методика роботи над помилками різних типів. 7. Методика ознайомлення з прийомами запобігання помилками у зв'язних письмових висловлюваннях учнів. 8. Критерії і форми оцінювання учнівських переказів і творів. Рекомендована література 1. Блик О.П. Фонетика, орфоепія, графіка, орфографія. - К.: Радянська школа, 1985. 2. Богун А.М. Методика розвитку рідної мови. - К.: Вища школа, 1995. 3. Варзацька Л.О. Розвиток сприймання , уяви , мислення - основа словесної творчості. - ж-л «Початкова школа», №2, 1995. 4. Вашуленко М.С., Дмитренко Я.І. Нетрадиційні уроки мовлення та мислення молодших школярів, -ж-л «Початкова школа», №11,2003. 5. Головко І. Системність у роботі над текстами — міркуваннями. — ж-л «Початкова школа», №2, 1998. 6. Квітко Г.М. Збагачення творчої уяви, опорних знань у мовленні школярів. - ж-л «Початкова школа», №2,1991 7. Кругла Н. Урок розвитку зв'язного мовлення. - ж-л «Початкова школа», № 4, 1997. 8. Машталер О. Художні описи та оповідання школярів. - ж-л «Початкова школа», № 4, 1998.
ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ ЗВ'ЯЗНИМ ВИСЛОВЛЮВАННЯМ УМІННЯ ОРІЄНТУВАТИСЯ В УМОВАХ СПІЛКУВАННЯ Читайте також:
|
||||||||
|