Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сценарій ВИХОВНОГО ЗАХОДУ» Мчать дорогою машини»

 

Мета: повторити правила дорожнього руху; продемонструвати їхнє значення для людини; формувати у дітей корисні звички.

Дійові особи;

Ведучий,

Легкові автомобілі,

Автобус,

Вантажівка,

Світлофор,

Світлофор для пішоходів,

Осел,

Пес,

Кіт,

Півень,

Зайченя,

Порося 1,

Порося 2,

Порося 3

__________________________________

Ведучий:

Без утоми, без упину

Мчать дорогою машини.

Виїжджають два Легкові автомобілі, Автобус, Вантажівка.

Легкові автомобілі:

Ми – легкові автомобілі,

Червоні, чорні, сині, білі.

Легковий автомобіль 1:

Як тільки ранок заіскриться,

Мені на місці не сидиться –

Сверблять колеса, просять руху...

І мчу дорогою щодуху!

Легковий автомобіль 2:

А хто цей дядечко поважний?

Автобус:

Дивлюсь навколо я уважно,

Щоб, не дай Бог, не прозівати,

Бо пасажирів я багато

Везу. За них відповідаю.

І права ґав ловить не маю!

Вантажівка:

Мене пропустите, можливо?

Я вантажі везу важливі.

Чекають вже мене давно.

Легковий автомобіль 1:

Я першим їхав все одно.

Автобус:

Поспішаю я у справах,

Повернути треба вправо.

Легковий автомобіль 2:

Та тут рухаюся я.

Вибач, смуга ця моя.

Легковий автомобіль 1:

Чому скупчились, агов?

Через вас спізнюся знов!

Вантажівка:

Скільки це тривати може!?

Хто нам бідним допоможе?

 

З’являється Світлофор

Світлофор:

Стійте, вас врятую я.

Світлофор моє ім’я.

Якщо вам горить червоне,

Значить – руху заборона.

А коли горить зелене,

Шлях для вас відкрито в мене.

Жовте – значить приготуйся.

(До легкового автомобіля)

Встигнеш вчасно, не хвилюйся.

Легковий автомобіль 1:

Так, бо помічник є в мене.

Ой, помчав, горить зелене!

Машини роз’їжджаються.

Світлофор:

Пішоходам, водіям –

Всім потрібен я!

З’являється Світлофор для пішоходів.

Світлофор для пішоходів:

І я!

Світлофор:

Менший брат у мене є.

Пішоходам шлях дає.

Світлофор для пішоходів:

Знає кожен пішохід,

Що безпечний перехід

Гарантую я завжди.

Як моргну зеленим, йди.

А червоним - значить стій.

Світлофор:

Ти дотримуватись вмій

Оцих правил нескладних –

В інтересах це твоїх.

Збережеш життя своє.

Разом:

За нього що цінніше є?


Читайте також:

  1. ВАЛЕОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ
  2. Завдання 3. Заповніть таблицю. Примусові заходи виховного характеру та кримінальні покарання.
  3. Застосування примусових заходів виховного характеру до неповнолітніх, які не досягли віку кримінальної відповідальності
  4. Заходи виховного впливу, які застосовуються до неповнолітніх, які скоїли правопорушення
  5. Заходи виховного впливу, які застосовуються до неповнолітніх, які скоїли правопорушення
  6. ЗВЕРНЕННЯ ДО СУДУ З ОБВИНУВАЛЬНИМ АКТОМ, КЛОПОТАННЯМ ПРО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИМУСОВИХ ЗАХОДІВ ВИХОВНОГО ЧИ МЕДИЧНОГО ХАРАКТЕРУ
  7. ІV. Фактори результативності виховного процесу
  8. Інформатизація навчально-виховного процесу
  9. Кредит ІІ. Технологія організації виховного процесу – 36 годин
  10. Лікарський контроль під час проведення навчально-виховного процесу з фізичної культури
  11. Лікарський контроль під час проведення навчально-виховного процесу з фізичної культури
  12. Модуль ІІ. Технологія організації виховного процесу




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Я – людина | Звучить музика з мультфільму “Бременські музики”.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.