Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Project Work

I Think about topics of your project in the Module boundaries (http://www.innovationintextiles.com/)

II What search words could help you to find out informational sources on the topic

III Make a list of web-links with useful information

IV Go through the necessary steps to prepare a project on a chosen topic

Assess your progress in Module 4. Give marks for yourself. Compare them with the marks of your teacher

I know about the main computer programs involved in textile production and can explain at what stages of production they are used (10 points)  
I know about the one of the textile kinds – technical textile, new technologies used in the textile industry (10 points)  
I know the main terms presented in this Module (10 points)  
I can present the results of my research work and take part in discussion of other works (15 points)  
I can discuss working shift, duties and holidays, conditions of work (5 points)  
I can understand the texts in this Module give their annotation (or render them) (5+5 points)  

Revision. Self-check

I Give the full names of the terms and give their translation (5 points)

1-CAD 2-CAM 3-CNC 4-CIM

 

II Match the terms (Task I) with their definitions (5 points)

a- the manufacturing approach of using computers to control the entire production process

b- the use of computers to design industrial products

c- is one in which the functions and motions of a machine tool are controlled by means of a prepared program containing coded alphanumeric data

d- the use of computers to make industrial product

 


Читайте також:

  1. More than 100 programmes and projects
  2. Textile Research Project
  3. Програма Microsoft Project (MSP)
  4. Програмні продукти стратегічного корпоративного планування PRIMAVERA PROJECT PLANNER для підприємства




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III Render the text in a written form | III Read the text and write 5 questions about given information (5 points)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.