Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Система рейтингових (вагових) балів та критерії оцінювання

1. Експрес-контроль знань на лекційних заняттях (розв’язання задач, тести)

Ваговий бал – 2. Максимальна кількість балів на всіх лекційних заняттях дорівнює: 2 х 7 = 14 балів.

Критерії оцінювання:

a. Повна відповідь – 2 бали;

b. Неповна відповідь – 1 бал;

c. Відповідь не вірна або не з’явився – 0 балів.

 

2. Робота на практичних заняттях

Ваговий бал – 2. Максимальна кількість балів на всіх практичних заняттях дорівнює 2 х 9=18 балів.Основна форма роботи - усні опитування за пройденим матеріалом, доповіді економічних новин та вирішення практичних задач. Отримані протягом заняття бали підсумовуються з урахуванням знання студентом матеріалу.

Критерії оцінювання:

a. Активна робота – 2 бали;

b. Запізнення на заняття, пасивна робота – 1 бал;

c. Відповідь не вірна або не з’явився – 0 балів

 

3. Модульний контроль

Ваговий бал – 10 балів. Максимальна кількість балів за модульні контрольні роботи дорівнює = 10 х 2 = 20 балів,вонипроходять на 7 та 13 тижні навчання (відповідно до періоду атестації) згідно розкладу. Контрольна робота складається із задач та теоретичних питань (5 питань), кожне питання оцінюється в 2 бали; бали підсумовуються і додаються до рейтингової оцінки.

Критерії оцінювання:

a. Повна, правильна відповідь на всі питання – 10 балів;

b. Є неточності в розрахунках – 8 балів.

с. Відповіді неповні, є помилки, не всі відповіді правильні – 5 бали.

 

4) Домашня контрольна робота (ДКР)

Ваговий бал – 10 балів. Максимальна кількість балів за ДКР дорівнює = 10 х 1 = 10 балів.Виконується у формі 10-хвилинної доповіді на семінарському занятті. Отримувана оцінка варіюється в залежності від актуальності теми, ступеня розкриття заявленої теми, ораторського мистецтва доповідача і т.д. Тему і план реферату бажано узгодити з викладачем заздалегідь.

Критерії оцінювання:

а. Глибоке розкриття теми, відображення власної позиції –10 балів;

b. Обґрунтоване розкриття проблеми, але відсутність власної думки – 9 балів;

c. Нелогічне викладення матеріалу – 8 балів;

d. Тема розкрита неповністю, використано менше трьох джерел –5 балів.

 

Сума вагових балів контрольних заходів протягом семестру (RС) складає:

RC=14+18+20+10=60 балів.

Таблиця 1

Шкала стартового рейтингу

Рейтингова оцінка Оцінка ECTS та визначення Традиційна оцінка
56 ≤ Rс≤ 60 A – відмінно відмінно
52 ≤ Rс≤ 55 B – дуже добре добре
48 ≤ Rс≤ 51 C – добре
44 ≤ Rс≤ 47 D – задовільно задовільно
40 ≤ Rс≤ 43 E – достатньо
Rс < 40 F – не допуск до заліку незадовільно

 

Залікова складова шкали (RЕ) дорівнює 40% від (R), а саме:

 

RЕ= 40 балів

 

Таким чином, рейтингова шкала з дисципліни складає: R=RС+RЕ=60+40=100 балів.

Необхідною умовою допуску до заліку є зарахування ДКР та стартовий рейтинг (R) не менше 40% від RС, тобто 40 балів.

Критерії оцінювання:

a. Повна, правильна відповідь на 4 питання – 40 балів;

b. Повна, правильна відповідь на 3 питання – 30 балів;

c. Повна, правильна відповідь на 2 питання – 20 балів;

d. Повна, правильна відповідь на 1 теоретичне питання – 10 балів.

Для отримання студентом відповідних оцінок (ECTS та традиційних) його рейтингова оцінка переводиться згідно з табл. 2:

Таблиця 2

Переведення рейтингових оцінок у традиційні

Оцінка ECTS та визначення Кількість балів Традиційна оцінка
А 95-100 Відмінно
В 85-94 Добре
С 75-84
D 65-74 Задовільно
E 60-64
F <60 Незадовільно
FX RС < 40 або невиконані інші умови допуску до заліку Не допущено до заліку

 

Студенти, які наприкінці семестру мають рейтинг менше 40 балів, зобов'язані до заліку підвищити його шляхом виконання індивідуальних завдань, інакше вони не допускаються до заліку з цієї дисципліни.

Студенти, які набрали протягом семестру необхідну кількість балів за шкалою стартового рейтингу (табл.1), мають можливості:

– не складати залік, а отримати рейтингову оцінку з кредитного модуля так званим «автоматом» відповідно до набраного стартового рейтингу з дисципліни, переведеного в оцінку згідно з табл. 1 та табл. 2;

– складати залік з метою підвищення рейтингової оцінки з кредитного модуля, при чому за студентом не зберігається оцінка отримана за рейтинговою системою так званим «автоматом»; рейтингова оцінка з кредитного модуля складатиметься з суми балів стартового рейтингу та балів, одержаних на заліку.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. FX /незадовільно/ 35-59 балів
  4. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  5. III. центральная нервная система
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  8. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  11. The educational system of Great Britain (Система освіти Великобританії)
  12. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток Б | Запоріжжя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.