Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

ІІ. Задачі на збільшення, зменшення числа на декілька одиниць у прямій і непрямій форм

Загрузка...

 

· на збільшення у прямій формі:

В магазині на верхній полиці лежало 7 капелюхів, а на нижній – на 1 капелюх більше. Скільки капелюхів лежало на нижній полиці?

В. – 7 к. або

 

Н. – ?, на 1 к. б.

7 + 1 = 8 (к.)

· на зменшення у прямій формі:

У змаганнях з бігу приймало участь 8 хлопчиків, а дівчат – на 4 менше. Скільки дівчат змагалось з бігу?

Х. – 8

або

Д. – ?, на 4 м.

8 – 4 = 4 (д.)

 

· на збільшення у непрямій формі:

У зоопарку проживає 2 вовків, а це на 3 менше, ніж лисиць. Скільки лисиць проживає у зоопарку?

В. – 2, на 3 м.

або

Л. – ?

2 + 3 = 5 (л.)

 

· на зменшення у непрямій формі:

У хлопчика було 7 іграшкових автомобілів, а це на 2 більше, ніж іграшкових літаків. Скільки літаків було у хлопчика?

Авт. – 7, на 2 б.

або

Л. – ?

7 – 2 = 5 (л.)

 

ІІІ. Задачі на різницеве порівняння (з питаннями «На скільки більше...?», «На скільки менше...?»):

1) В одному будинку 4 поверхи, а в другому – 9. На скільки поверхів менше у першому будинку, ніж у другому?

на ? п. м. або

І – 4 п.

 

ІІ – 9 п.

9 – 4 = 5 (п.)

 

2) На столі лежить 5 червоних і 3 зелених трикутників. На скільки червоних трикутників більше, ніж зелених?

Ч. – 5 тр.

на ? тр. б. або

З. – 3 тр.

5 – 3 = 2 (тр.)

ІV. На знаходження невідомого компонента арифметичної дії:

 

· додавання – невідомий доданок:

1) На столі лежало 10 овочів, серед яких було 4 морквини та декілька помідорів. Скільки помідорів лежало на столі?

М. – 4

10 ов. або

П – ?

10 – 4 = 6 (п.)

 

2) Біля школи росло декілька дерев. Після того як посадили 5 дерев, всього їх стало 9. Скільки дерев росло біля школи спочатку?

 

Р. – ? д.

П. – 5 д. або

С. – 9 д.

9 – 5 = 4 (д.)

 

· віднімання – невідоме зменшуване:

На стоянці зранку стояли машини. Після того як у рейс виїхало 7 машин, на стоянці залишилося 2 машини. Скільки машин стояло на стоянці зранку?

С – ? м.

В. – 7м. або



Интернет реклама УБС

З. – 2м.

7 + 2 = 9 (м.)

 

· віднімання – невідомий від’ємник:

У вазі стояло 7 троянд. Для букетів використали декілька троянд і залишилася у вазі 1 троянда. Скільки троянд використали для букетів?

С. – 7 тр.

В. – ? тр. або

З. – 1 тр.

7 – 1 = 6 (тр.)

 

 

Тема. Множення цілих невід’ємних чисел

План

1. Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин.

2. Визначення добутку цілих невід’ємних чисел через суму. Операція множення цілих невід’ємних чисел.

3. Визначення добутку декількох множників.

4. Існування добутку, його єдиність.

5. Закони множення: комутативний, асоціативний, дистрибутивний.


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  3. А) Задачі, що розкривають зміст дій
  4. Абсолютна величина дійсного числа
  5. Абсолютна величина числа позначається символом .
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання задачі
  8. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі
  11. Алгоритм розв’язування задачі
  12. Алгоритм розв’язування задачі

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прості задачі на додавання і віднімання | Визначення добутку двох цілих невід’ємних чисел як числа елементів декартового добутку двох скінченних множин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.