Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Обов’язки заступника командира роти з виховної роботи

 

Виховна робота є важливим напрямом діяльності органів військового управління всіх рівнів. Вона забезпечує ідейну зрілість особового складу внутрішніх військ, є одним із головних чинників формування у воїнів-правоохоронців високих бойових та морально-психологічних якостей, необхідних для самовідданого та взірцевого виконання ними своїх обов’язків.

У військових частинах і підрозділах її організують відповідно до вимог директиви командувача “Про виховну роботу у внутрішніх військах МВС України”.

З метою подальшого удосконалення ідейного змісту та ефективності виховної роботи в основу організації виховного процесу необхідно покласти вимоги і положення Концепції виховної роботи у Збройних Силах та інших військових формуваннях України, яка затверджена Указом Президента України.

Головні зусилля у виховній роботі зосередити на згуртуванні особового складу внутрішніх військ навколо ідеї української державності, формуванні у військовослужбовців високих ідейно-патріотичних та морально-бойових якостей, почуття особистої відповідальності за виконання свого конституційного обов’язку перед Українським народом. Загальне керівництво виховною роботою здійснювати відповідним командирам (начальникам).

Безпосередню організацію виховної роботи здійснювати заступникам командирів з виховної роботи, відділам (відділенням, групам) виховної роботи управлінь ТрК, з’єднань і військових частин. Забезпечити постійну участь всіх структур військового управління у вихованні особового складу внутрішніх військ, постійний виховний вплив на військовослужбовців та працівників внутрішніх військ у службі, навчанні та інших сферах їх життєдіяльності.

Організація і зміст виховного процесу в частинах та підрозділах внутрішніх військ повинні забезпечувати умови для всебічного розвитку особистості кожного військовослужбовця та працівника, формувати високоморальні норми взаємовідносин між ними, здоровий морально-психологічний клімат у військових колективах.

Морально-психологічне забезпечення бойової готовності, службово-бойової діяльності, бойової підготовки спрямовувати на реалізацію духовного і професійного потенціалу особового складу під час виконання поставлених завдань.

Морально-психологічне забезпечення бойової готовності здійснювати відповідно до керівних документів командувача внутрішніх військ щодо морально-психологічного забезпечення бойової та мобілізаційної готовності ТрК, з’єднань та військових частин внутрішніх військ. Морально-психологічне забезпечення дій особового складу військових оперативних резервів, зведених загонів здійснювати на основі рекомендацій управління виховної роботи ГУ ВВ МВС України.

Морально-психологічне забезпечення всіх видів службово-бойової діяльності, польових виходів, навчань, стрільб організовувати і здійснювати в три етапи: перший – перед початком служби (навчання), другий – під час несення служби (в ході навчання), третій – після завершення служби (навчання). Морально-психологічне забезпечення маршу у район виконання службово-бойових або навчальних завдань здійснювати окремо. Зміст та форми виховних заходів визначати з конкретних завдань та умов їх виконання кожною частиною і підрозділом.

На основі глибокого індивідуального вивчення особового складу проводити ретельний відбір до складу варт, добових та військових нарядів з урахуванням психологічної сумісності військово-службовців. Формувати у військовослужбовців мужність, стійкість, витримку, чесність, непідкупність, гордість за належність до внутрішніх військ.

Усіма формами виховної роботи сприяти відмінному знанню та умілому застосуванню особовим складом зброї, бойової та спеціальної техніки; практикувати проведення технічних вікторин, оглядів-конкурсів, змагань та інших заходів, які сприяють підвищенню професійного рівня фахівців.

Активно популяризувати ратну службу. Щоквартально в усіх частинах проводити вечори вшанування кращих військово-службовців. Через державні та місцеві засоби масової інформації широко висвітлювати будні служби, приклади мужніх та героїчних дій військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань.

Удосконалювати форми і методи всебічного морального та матеріального стимулювання військовослужбовців.

Морально-психологічне забезпечення військової дисципліни та профілактики правопорушень у внутрішніх військах здійснювати відповідно до вимог Президента України, Міністра внутрішніх справ України щодо забезпечення законності та дисципліни в органах внутрішніх справ та внутрішніх військах, наказу командувача внутрішніх військ “Про морально-психологічне забезпечення військової дисципліни та профілактики правопорушень, порядок подання донесень і доповідей про злочини, події та дисциплінарні проступки у внутрішніх військах МВС України.” В основу цієї роботи покласти систему організаційних, соціально-правових та виховних заходів щодо формування і розвитку у військовослужбовців особистої відповідальності за свідоме виконання вимог Конституції і законів України, військових статутів, Військової присяги, службових обов’язків, наказів командирів і начальників.

Головні зусилля в діяльності щодо зміцнення військової дисципліни, підтримання високого рівня морально-психологічного стану особового складу зосередити на забезпеченні глибокого усвідомлення кожним військовослужбовцем та працівником внутрішніх військ особистої відповідальності перед народом та державою за виконання покладених службових обов’язків, проведенні дієвої роботи щодо профілактики злочинів, подій, дисциплінарних проступків, збереження життя та здоров’я людей.

Стан військової дисципліни та правопорядку в підпорядкованих з’єднаннях, військових частинах розглядати як один із результатів спільної роботи усіх посадових осіб та структурних підрозділів органів управління щодо організації та забезпечення служби, навчання, виховання, повсякденної життєдіяльності особового складу.

Удосконалювати систему, стиль, форми і методи роботи посадових осіб усіх ланок щодо профілактики правопорушень, дисциплінарних проступків серед особового складу різних категорій, ефективного проведення виховних заходів.

Збереження життя, здоров’я людей, попередження самогубств, травмування та загибелі військовослужбовців, створення безпечних умов життєдіяльності вважати пріоритетним напрямком роботи посадових осіб усіх ланок.

Забезпечити збереження зброї, боєприпасів, державного майна, перекрити канали їх крадіжок та втрат.

Добитись стабілізації морально-психологічного стану всіх категорій особового складу, створити умови для сумлінного виконання службових обов’язків усіма категоріями військовослужбовців.

Викорінити нестатутні взаємовідносини між військово-службовцями, формувати у військових колективах здоровий морально-психологічний клімат.

Головними завданнями інформаційно-пропагандистського забезпечення у внутрішніх військах вважати роз’яснення і впровадження державної гуманітарної політики у збройних формуваннях, створення і забезпечення функціонування системи постійного та оперативного інформування всіх категорій особового складу про події внутрішнього та міжнародного життя держави, завдання військ та хід їх виконання, проблеми та перспективи розвитку.

За допомогою системи культурно-виховної та просвітницької роботи формувати у особового складу внутрішніх військ високу духовну культуру і моральні якості, почуття патріотизму, вірності традиціям Українського народу та його збройних формувань; забезпечувати задоволення естетичних потреб військовослужбовців і членів їх сімей через впровадження культурно-просвітницьких заходів та організацію дозвілля особового складу.

Особливу увагу командирів, виховних структур зосередити на забезпеченні ефективності роботи культурно-просвітницьких закладів внутрішніх військ – центрів культури, клубів, бібліотек, народознавчих світлиць.

Передплату на періодичні видання здійснювати згідно з встановленими нормами. Активно співпрацювати для вирішення цього питання з місцевими органами влади, шефськими та спонсорськими організаціями.

В основу військово-соціальної роботи покласти здійснення соціально-правових, інформаційних і організаційних заходів щодо сприяння військовослужбовцям, працівникам та членам їх сімей у реалізації встановлених законами України, іншими законодавчими актами прав і пільг, одержанні ними соціальної допомоги та відповідних компенсацій, створенні у військових і трудових колективах соціальних умов і гарантій, які б забезпечили їх нормальну життєдіяльність, сумлінне ставлення до виконання функціональних та службових обов’язків.

Висновки із аналізу військово-соціальної роботи обговорювати на засіданнях Військової ради внутрішніх військ, зборах, нарадах офіцерів, прапорщиків, сержантів. Практикувати обмін досвідом організації і проведення заходів щодо забезпечення соціально-правових гарантій військовослужбовців.

Постійно вивчати ефективність військово-соціальної роботи у військах, враховувати її при оцінюванні морально-психологічного стану з’єднань, частин, підрозділів та підведенні підсумків виховної роботи, стану військової дисципліни.

Заступникам командирів з’єднань і частин з виховної роботи військово-соціальну роботу проводити постійно з урахуванням реального стану справ у військових колективах, характеру і особливостей поставлених завдань. Планування заходів здійснювати на основі аналізу і прогнозування соціально-психологічної обстановки, громадської думки та настроїв у військових колективах, знання потреб, запитів різних категорій військовослужбовців, працівників та членів їх сімей. Своєчасно готувати пропозиції для командирів (начальників) щодо вирішення соціальних проблем у військових колективах, забезпечити їх участь у реалізації пропозицій, розгляданні заяв та скарг військовослужбовців, відновленні їх порушених прав, честі і гідності.

Не рідше ніж раз на квартал проводити вечори запитань та відповідей, зустрічі особового складу з командуванням, військовою громадськістю, представниками органів місцевого самоврядування, військової юстиції, громадських об’єднань і організацій.

Налагодити і підтримувати конструктивну плідну співпрацю з органами місцевого самоврядування у вирішенні питань облаштування і розміщення військ, виконання планів житлового будівництва, розвитку та вдосконалення соціальної інфраструктури військових містечок та гарнізонів.

У ході навчально-методичних зборів, командирської підготовки з усіма категоріями офіцерського складу проводити заняття з основ державної політики і законодавчих актів України. До занять залучати кваліфікованих юристів, психологів та соціологів. Передбачити вивчення цих проблем з курсантами Академії внутрішніх військ МВС України, факультетів внутрішніх військ МВС України при Київському інституті внутрішніх справ.

Щоквартально аналізувати пропозиції, заяви, скарги військовослужбовців та членів їх сімей, а також звернення інших громадян, узагальнювати критичні зауваження з метою своєчасного виявлення і усунення причин, які породжують порушення прав і законних інтересів військовослужбовців, інших осіб. З цією метою в ГУ ВВ, управліннях ТрК, штабах з’єднань і частин створювати відповідні комісії.

Удосконалити систему індивідуальної виховної роботи, головним завданням якої визначити всебічне та повне врахування особливостей кожного військовослужбовця в процесі службово-бойової діяльності, бойового навчання, у повсякденному житті в умовах військового колективу. Кожен командир (начальник) повинен глибоко знати індивідуальні особливості своїх підлеглих, навчати і виховувати їх, керуючись принципом індивідуального підходу.

Індивідуальну виховну роботу розглядати як один із важливих напрямків діяльності щодо профілактики порушень статутних норм взаємовідносин між військовослужбовцями, вивчення морально-психологічного клімату у військових колективах, впливу командирів та їх заступників на формування в підпорядкованих підрозділах здорової громадської думки. Особливу увагу приділяти роботі в мікрогрупах, які складаються на основі земляцтва, термінів служби, віросповідання, виявлення лідерів та нейтралізації їх впливу у випадках, коли останній має негативний характер. При виборі форм і методів індивідуальної виховної роботи враховувати недостатній рівень морально-психологічної стійкості сучасної молоді, її педагогічну запущеність.

Заступникам командирів з виховної роботи аналізувати стан та дієвість індивідуальної виховної роботи, участь в її проведенні офіцерів, прапорщиків, сержантів. Розглядати практичні результати цієї роботи як один із показників спроможності посадової особи працювати з людьми, уміння керувати соціально-психологічними процесами у військових колективах.

Планування виховної роботи здійснювати відповідно до вимог Концепції виховної роботи, Директиви командувача “Про виховну роботу у внутрішніх військах МВС України”, інших керівних документів командувача внутрішніх військ, розпоряджень та рекомендацій управління виховної роботи ГУ ВВ.

Заходи виховної роботи, що плануються, мають у першу чергу забезпечувати виконання конкретних службово-бойових та інших завдань, визначених з’єднанням і частинам.

В основу організації виховної роботи у внутрішніх військах покласти систему перспективного та поточного планування. Перспективні плани основних заходів виховної роботи складати:

– в управлінні виховної роботи ГУ ВВ, управліннях ТрК, окремих бригадах, Академії внутрішніх військ – на рік;

– в лінійних бригадах, полках, окремих батальйонах – на півроку.

На основі перспективного планування та уточнених завдань на всіх рівнях військового управління заступникам з виховної роботи складати місячні плани виховної роботи.

Заходи індивідуальної виховної роботи та її методичного забезпечення в управліннях ТрК, окремих та лінійних бригадах, полках, окремих батальйонах, Академії внутрішніх військ включати в розділи перспективних і місячних планів. У лінійних батальйонах та ротах заходи індивідуальної виховної роботи планувати окремим розділом.

При плануванні виховної роботи вважати одним з пріоритетних питань – планування і проведення змістовних заходів з офіцерським складом. У кожному розділі плану передбачати такі заходи, до проведення яких залучати кращих фахівців.

З метою якісного методичного забезпечення та ефективного контролю виховних заходів у частинах складати на місяць і видавати у роти та окремі взводи єдину тематику інформаційно-пропагандистських, культурно-виховних та просвітницьких заходів, проведення яких передбачено розпорядком дня та планується на вихідні і святкові дні.

У період підготовки до значних подій і видатних дат політичного та культурного життя держави відповідно до розпорядження начальника управління виховної роботи ГУ ВВ у з’єднаннях та військових частинах складати окремі плани організаційних і виховних заходів, присвячених цим подіям.

Заступникам командирів з виховної роботи усіх рівнів постійно удосконалювати систему планування виховної роботи шляхом впровадження наукового підходу, зменшення кількості планів, забезпечення їх конкретності, вірного зосередження головних зусиль, реальності виконання запланованих заходів.

Для здійснення контролю та участі у проведенні виховних заходів безпосередньо у підлеглих підрозділах у відділеннях виховної роботи з’єднань та військових частин мати місячні графіки контролю виховних заходів офіцерами управлінських ланок.

За підсумками виконання планів виховної роботи принципово аналізувати досягнуті результати, визначати головні завдання на наступний період та напрямки зосередження головних зусиль у виховному процесі. Результати аналізу враховувати при складанні планів на наступні періоди, використовувати для підведення підсумків виховної роботи та службових нарад з цього питання.

Стан, проблеми та практичну ефективність виховної роботи раз на півріччя розглядати на нарадах керівного складу в ГУ ВВ та управліннях ТрК, щоквартально – на нарадах керівного складу з’єднань і військових частин.

Підсумки виховної роботи підводити:

– у ГУ ВВ, управліннях ТрК, бригадах, полках, окремих батальйонах, навчальних закладах внутрішніх військ – раз на півріччя;

– у лінійних батальйонах та ротах – раз на місяць.

Настійливо підвищувати ефективність і методичний рівень виховної роботи, вести активний пошук нових та удосконалення діючих форм виховання особового складу внутрішніх військ.

Налагодити і підтримувати плідну взаємодію органів виховної роботи внутрішніх військ з виховними структурами Збройних Сил та інших військових формувань держави, з науковими та навчальними закладами, державними, громадськими та просвітницькими організаціями, культурно-освітніми закладами та творчими колективами. Вести з ними постійний обмін інформацією, практикувати спільну роботу з вирішення проблем методичного забезпечення виховного процесу, активно залучати їх до проведення виховних заходів у частинах та підрозділах.

У кожній частині створити методичні класи виховної роботи, де мати методичні матеріали щодо всіх напрямків виховного процесу, добірки керівних документів та методичних порадників з виховної роботи.

Постійно вивчати, узагальнювати та поширювати передовий досвід виховної роботи у військових частинах та підрозділах. Матеріали щодо передового досвіду організації та проведення виховної роботи в з’єднаннях та військових частинах заступникам начальників управлінь ТрК з виховної роботи, заступникам командирів з’єднань та військових частин центрального підпорядкування з виховної роботи, заступникам начальників навчальних закладів з виховної роботи направляти в управління виховної роботи ГУ ВВ двічі на рік (до 1 червня та до 1 грудня) для їх подальшого узагальнення та розповсюдження у військах. Активно використовувати для цієї роботи газету “Ратник”, державні та місцеві засоби масової інформації, засоби наочності в з’єднаннях та військових частинах.

Настійливо удосконалювати систему підготовки кадрів виховної роботи.

Забезпечити ефективне навчання офіцерів, прапорщиків, сержантів формам і методам виховання підлеглих, морально-психологічному забезпеченню службово-бойової діяльності та військової дисципліни. Для проведення цих занять в системі командирської підготовки щорічно виділяти:

– для офіцерів – 20 год;

– для прапорщиків та військовослужбовців військової служби за контрактом – 20 год;

– для сержантів – 30 год.

Активно проводити роботу щодо всебічного матеріально-технічного та фінансового забезпечення виховної роботи в з’єднаннях та частинах внутрішніх військ.

Щорічно в жовтні – листопаді проводити інвентаризацію культурно-освітнього майна. Забезпечити його збереження, своєчасний ремонт та експлуатацію. Готувати фахівців до роботи з технічними засобами виховання.

Разом з бюджетними асигнуваннями всебічно розширювати допоміжні джерела фінансових та матеріальних надходжень за рахунок зв’язків з місцевими органами влади, громадськими і шефськими організаціями та установами.


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  9. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  10. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  11. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  12. IV. Вимоги безпеки після закінчення роботи




Переглядів: 1686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні категорії і поняття | Обов’язки заступника командира роти з виховної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.