Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Складання проекту землеустрою

 

Фахівці землевпорядних організацій розробляють і обґрунтову­ють проектні рішення на основі спеціальних нормативних докумен­тів із землеустрою.

Проектна документація складається з графічної частини (проект­ного плану й інших креслень), текстової частини, що містить пояс­нювальну записку, техніко-економічне обґрунтування, правові до­кументи, перелік обмежень у використанні земель і земельних сер­вітутів, експлікації земель.

Зміст проекту залежить від його виду і форми землеустрою. Сту­пінь складності розв'язуваних завдань у проекті територіального чи внутрішньогосподарського землеустрою також різний. Наприклад, при усуненні недоліків у розміщенні земель сільськогосподарських підприємств основне цільове призначення у використанні земель не змінюється. При відведенні земель промисловому підприємству мо­же бути визначена відповідна ділянка із земель запасу, що, як пра­вило, не потребує зміни меж інших землекористувань. У деяких ви­падках земельну ділянку промисловому підприємству відводять із уже використовуваних земель, що потребує зміни їх раніше встано­вленого цільового призначення й одночасної реорганізації виробни­цтва і землекористувань, що зачіпаються відведенням земель, як це відбувається, наприклад, при землеустрої шляхів державного зна­чення.

Кожен проект територіального землеустрою, незалежно від його виду, визначає:

w місце розташування меж об'єктів землеустрою, у тому числі межі частин об'єктів землеустрою, обмежених у використанні;

w можливості використання земель з урахуванням площі земе­льної ділянки, цільового призначення, дозволеного використання земель і розміщених на них об'єктів інженерної, транспортної і соці­альної інфраструктури;

w площі об'єктів землеустрою і (або) їхніх частин, обмежених у
використанні;

w інші економічні та якісні характеристики земель, які використовують для розрахунку нормативної грошової оцінки земель, встановлення земельного податку, орендної. плати за землю, внесення змін у правовстановлюючі документи:

w економічні показники, які застосовують у процесі здійснення
проектів (втрати і витрати, упущена вигода, тощо).

Проект територіального землеустрою має відповідати екологічним вимогам, правовим нормам і бути економічно обґрунтованим.

Розглядають і затверджують проект у порядку, встановленому Земельним кодексом України. Його погоджують з органами, які здійснюють різні види контролю залежно віл виду розв'язуваних землевпорядних завдань (земельних ресурсів, природоохоронних), органами містобудування і архітектури та охорони культурної спадщини.

Розглядають і затверджують землевпорядну документацію в та­кому порядку:

а) прогнозні матеріали, техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель і схеми землеустрою після погодження їх у встановленому порядку розглядають і затверджують відповідні органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування;

б) проекти створення нових землеволодінь і землекористувань після погодження їх у встановленому порядку розглядають і за­тверджують відповідні органи виконавчої влади або органи місцевого самоврядування;

в) проекти відведення земельних ділянок із земель державної чи
комунальної власності затверджують органи виконавчої влади або
органи місцевого самоврядування, які надають і вилучають земельні ділянки;

г) проекти землеустрою сільськогосподарських підприємств, установ і організацій, особистих селянських, сільськогосподарських господарств після погодження їх із сільськими, селищними, міськими радами або районними державними адміністраціями розглядають і затвер­джують власники землі або землекористувачі;

ґ) робочі землевпорядні проекти, пов’язані з упорядкуванням, докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх ви­користанням, розглядають і затверджують замовники цих проектів.

До землевпорядних проектів таінших матеріалів з питань зем­леустрою за рішенням органів виконавчої влади., органів місцевого самоврядування або власників землі та землекористувачів, які за­твердили ці проекти, вносять зміни.

Прогнозні матеріали використання і охорони земель, проекти землеустрою, матеріали державного земельного кадастру, проекти з питань використання і охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічні матеріали обґрунтувань використання і охорони земель зазнають державної експертизи, яку здійснює орган у справах земельних ресурсів відповідно до закону.

Юридичне значення землевпорядної документації полягає в то­му, що на її основі центральні органи державної влади розробляють і затверджують загальнодержавні програми використання і охорони земель, місцеві органи державної влади та місцевого самоврядування ухвалюють рішення щодо перспектив використання земель на своїй території, надають земельні ділянки у користування, пере­дають безоплатно чи у власність громадянам та юридичним особам земельні ділянки із земель державної та комунальної власності, легалізують у встановленому порядку права на землю, встановлюють обмеження права власності й права користування земе­льними ділянками. Землевпорядна документація є основою для (розв'язання земельних спорів державними органами земельних ресурсів, органами місцевого самоврядування та судами, визнання прав на земельні ділянки, поділу земельних ділянок у разі розірвання шлюбу, оформлення спадщини на земельні ділянки. Враховуючи важливість .землевпорядної документації для регулювання земельних відносин, у Земельному кодексі України визначено про­цедуру її розгляду і затвердження.

На стадії розгляду і ухвалення рішення про затвердження окремі види землевпорядної документації підлягають державній експертизі. Згідно із Земельним кодексом України таку експертизу здійснюють органи у справах земельних ресурсів відповідно до Закону України «Про державну експертизу землевпорядної документації» № 1808-ІV від 17 червня 2004 р. Державна експертиза землевпорядної документації — це діяльність, метою якої є дослідження, перевір­ка, аналіз та оцінювання об'єктів експертизи щодо їх відповідності вимогам законодавства, встановленим стандартам, нормам і прави­лам, а також підготовка обґрунтованих висновків для ухвалення рішень щодо об'єктів землеустрою. Державну землевпорядну експертизу проектної документації проводять за кошти замовника. Існують три варіанти висновків державної землевпорядної екс­пертизи.

Перший — проектну документацію, розроблену згідно з вимога­ми земельного законодавства і чинних нормативно-технічних доку­ментів, оцінюють позитивно (погоджують). За потреби погодження її можна доповнювати певними умовами щодо додаткового опрацю­вання деяких питань, внесення коректив тощо, виконання яких не потребує істотних доопрацювань.

Другий — проектну документацію, яка не повною мірою відпові­дає вимогам земельного законодавства і чинних нормативно-технічних документів, повертають, на доопрацювання. При цьому зазначають конкретні вимоги, відповідно до яких потрібно внести зміни і доповнення до проектної документації.

Третій — якщо проектна документація не відповідає вимогам земельного законодавства і є неприйнятною щодо раціонального використання і охорони земель, її оцінюють негативно і не пого­джують. Негативна оцінка має бути всебічно обґрунтована поло­женнями відповідних законодавчих та нормативно-технічних доку­ментів. Висновки набувають правового статусу державної землевпо­рядної експертизи після затвердження їх відповідно керівництвом Держкомзему України, Держкомзему Автономної Республіки Крим, обласних, Київського і Севастопольського міських управлінь зе­мельних ресурсів. Висновки державної землевпорядної експертизи зберігають свою силу протягом періоду дії документації, після чого, якщо передбачені проектні рішення не реалізовані, вона підлягає повторній державній землевпорядній експертизі (за потреби — піс­ля відповідного коригування).

В усіх випадках проекти розглядають на науково-технічних ра­дах проектних організацій (землевпорядних інститутів, підпри­ємств) і погоджують з територіальними органами виконавчої влади з управління земельними ресурсами за приналежністю землевпо­рядних об'єктів.

Наприклад, при організації сільськогосподарських землеволо­дінь і землекористування проект погоджують із усіма учасниками землеустрою.

Проектувальники підготовляють рішення про затвердження проектної документації і разом із проектом передають його в район­ний відділ із земельних ресурсів, якщо землевпорядний об'єкт пере­буває в межах адміністративного району.

Відділ подає рішення разом із проектними матеріалами і своїм висновком на підпис голові районної адміністрації. Проект затвер­джують його рішенням. Затверджений проект переносять у нату­ру. Потім видають документ, що засвідчує права на земельну ді­лянку.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  3. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  4. V. Робоче проектування та авторський нагляд.
  5. VII. Етап проектування
  6. VII. Етап проектування
  7. А) Роздільне складання таблиць (За підручником Богдановича М.В.)
  8. Автоматизація зведеного обліку та складання звітності засобами універсального програмного продукту
  9. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  10. Актуальність проекту
  11. Актуальність проекту
  12. Актуальність проекту




Переглядів: 1128

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підготовчі роботи і землевпорядні вишукування | Перенесення проекту в натур (на місцевість)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.