Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ІНЖЕНЕРНОЇ ГРАФІКИ СТУДЕНТІВ БУДІВЕЛЬНИХ ТА АРХІТЕКТУРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗА ТЕМОЮ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

“КРИВІ ЛІНІЇ”

 

 

Дніпропетровськ - 2008

Методичні вказівки для самостійної роботи з інженерної графіки студентів будівельних та архітектурних спеціальностей за темою “Криві лінії”. / Укладачі: С.Ю. Середа, С.О. Недодатко. – Дніпропетровськ: ПДАБА, 2007. - 22 с.

 

Методичні вказівки призначені для самостійного вивчення студентами матеріалу за темою “Криві лінії”. Вони містять теоретичний матеріал, приклади побудови кривих ліній, умови і пояснення до розв’язання задач, тести та запитання для самоконтролю.

 

Укладачі: С.Ю. Середа, асистент кафедри нарисної геометрії та графіки ПДАБА,

С.О. Недодатко, кандидат технічних наук, доцент кафедри нарисної геометрії та графіки ПДАБА.

 

Відповідальний за випуск: В.О. Бараненко, доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри нарисної геометрії та графіки ПДАБА.

 

Рецензент: І.Г. Астахова, старший викладач кафедри нарисної геометрії та графіки ПДАБА.

 

Затверджено на засіданні кафедри нарисної геометрії та графіки.

Протокол №7 від 11.12.2007 р.

Завідуючий кафедрою нарисної геометрії та графіки В.О. Бараненко.

 

Затверджено на засіданні методичної ради ПДАБА.

Протокол №3 (49) від 22.01.2008 р.

 

Вступ

Пропоновані методичні вказівки розроблені для того, щоб допомогти студентам самостійно оволодіти матеріалом змістовного модуля “Криві лінії” при вивченні дисципліни “Інженерна графіка”. Для більш досконалого вивчення матеріалу за цією темою бажано користуватись запропонованими підручниками та посібниками [1-7].

В методичних вказівках наведено умови задач, відповіді та пояснення до розв’язання задач. Це дає можливість використовувати методичні вказівки як в умовах контролю, так і самоконтролю. Криві лінії широко використовують у різних галузях науки і техніки. Наприклад, в архітектурі та будівництві - для утворення поверхонь різних архітектурних деталей та конструкцій будівель і споруд: різноманітних покриттів, башт, куполів, колон, гвинтових сходин. Кривими лініями, так званими горизонталями, зображується рельєф земної поверхні в проекціях з числовими позначками. Отже, будівельне та архітектурне проектування неможливе без оволодіння навичками побудови та зображення кривих ліній та поверхонь.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  3. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  4. II. Самостійна робота студентів.
  5. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  10. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  11. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 584

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Визначення, утворення та класифікація кривих ліній

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.