Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація нових форм використання машинно-тракторного парку

За даними літературних джерел вивчити нові форми використання машинно-тракторного парку в умовах переходу до ринкових відносин. Це передача тракторів в оренду в окремих господарствах, створення пунктів прокату техніки на умовах повної самоокупності, створення машинно-тракторних станцій нового типу тощо.

Висновки і пропозиції

Список використаної літератури

ТЕМА: КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА І ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ

У вступі необхідно висвітлити завдання покращення використання капіталу як основи розвитку сільського господарства.

РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ОСНОВИ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА

Економічна суть капіталу сільського господарства

На базі вивчення літературних джерел висвітлити економічну суть капіталу. Показати, що засоби виробництва складають матеріальну основу сільського господарства. Подати класифікацію і склад, методи оцінки та структуру основних виробничих фондів, а також їх амортизацію як базу для відтворення основних засобів виробництва. Показати структуру оборотних засобів сільськогосподарських підприємств і джерела їх формування.

Показники рівня забезпеченості й економічної ефективності використання основного та оборотного капіталу

За даними літературних джерел обґрунтувати систему показників, що характеризують рівень забезпеченості сільськогосподарського підприємства основними виробничими фондами (капіталозабезпеченість та капіталоозброєність праці), а також економічну ефективність використання оборотних фондів (коефіцієнт оборотності, коефіцієнт закріплення, тривалість обороту). Коротко викласти методику розрахунків цих показників і методи дослідження, що використовувались під час виконання курсової роботи

РОЗДІЛ 2. РІВЕНЬ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА КАПІТАЛОМ ТА ЕКОНОМІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ

Правовий статус та організаційно-економічна характеристика підприємства


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Організація і проведення спортивних походів
  5. II. Організація перевезень
  6. II. Організація перевезень
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сучасний стан машинно-тракторного парку | Динаміка забезпеченості і структура капіталу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.