Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи розрахунку ТН

У сільськогосподарському виробництві і побуті сільських жителів застосовується три види опалення: радіаторне, панельне і повітряне. Розглянемо особливості розрахунку необхідних температур теплоносія для цих систем опалення.

Для радіаторної системи опаленнятепловий баланс приміщення має наступний вигляд:

, (1)

де – теплота, яка надходить в приміщення від радіаторів, кВт;

, (2)

– теплові втрати будівлі, кВт;

, (3)

– поверхня опалювальних приладів, яка приймається постійною для даної системи, м2;

, (4)

– теплові втрати при розрахунковій температурі зовнішнього повітря, кВт;

V – об'єм приміщення, м3;

q – питомі втрати теплоти будівлі, кВт/(м3•К), залежать від виду будівельних матеріалів, їх товщини, наявності повітряних прошарків і т.п.;

tmax – максимально можлива температура опалювального приладу, °С;

tnp, Кпр – температура і коефіцієнт теплопередачі опалювального приладу, °С і кВт/(м2•К);

– температура і розрахункова температура зовнішнього повітря, °С;

tBH – температура в опалювальному приміщенні, °С.

 

Розрахункова температура зовнішнього повітря – це мінімальна температура повітря даного регіону.

Для режимів, які відрізняються від розрахункового, середня температура теплоносія (°С), необхідна для компенсації тепловтрат будівлі при прийнятому значенні Fnp

. (5)

Витрати води (м3/год) в опалювальній системі вважаються постійними, їх значення визначається при розрахункових умовах:

, (6)

де св – теплоємність води;

– різниця розрахункових температур «прямої» і «зворотної» води в опалювальній системі.

. (7)

Температура «прямої» і «зворотної» води визначається за рівняннями:

; (8)

; (9)

 

де – середнє розрахункове значення температури води в системі.

. (10)

Відношення витрати теплоти при вибраній температурі зовнішнього повітря до максимальної витрати теплоти при розрахунковій температурі зовнішнього повітря визначається виразом:

. (11)

При цьому необхідно ввести додаткову умову < 95°C, оскільки температура більша 95°С недопустима за санітарно-гігієнічними умовами і з причини закипання води в системі.

 

Завдання для практичного заняття

Розрахувати необхідну площу і температуру опалювального приладу та опалювальної води для підтримання необхідної температури всередині приміщення для заданого його об’єму і розрахункових температур зовнішнього повітря. Варіанти завдань наведені в таблиці 13.3.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  8. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  9. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  10. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 283

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Джерела теплоти ТН | ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ №10

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.