Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Засоби праці

} Основні критерії оцінки ефективності роботи:

◦ 1) швидкість, з якою оператор може користуватися технічним засобом;

◦ 2) точність дій оператора при користуванні технічним засобом;

◦ 3) фізичне зусилля, яке необхідно докладати при користуванні технічним засобом;

◦ 4) діапазон дій, які дозволяє здійснити технічний засіб.

} Д. А. Норман (D. A. Norman) The Psychology of Everyday Things («Психологія щоденних речей»), 1988

Експеримент. Чапаніс, Лінденбаум (1959)

} Визначення швидкості виконання операції людиною у взаємодії з чотирма варіантами технічного пристрою.

Завдання: Визначити характер залежності між розміщенням конфорки кухонної плитки та швидкістю реакції і помилок досліджуваних при роботі з даним технічним пристроєм.

Незалежна змінна: чотири варіанти розміщення конфорок на кухонній плитці

Залежні змінні:

• Швидкість реакції досліджуваних: кількість секунд між включенням двох лампочок

• Помилки досліджуваних: кількість невідповідностей між включеними лампочками

Варіанти розміщення конфорок на кухонній плитці

} Хід експерименту: Завдання досліджуваного - включити відповідну нижню лампочку шляхом натиснення потрібної кнопки управління конфоркою (А, В, С або D). Порядок включення конфорки для кожного випробуваного носив випадковий характер.

} Результати: Швидкість реакції була значно меншою для плити I. На плиті I не було зроблено жодної помилки. На трьох інших плитах число помилок було приблизно однаковим.

} Висновок: В залежності від швидкості виконання операції людиною у взаємодії з чотирма варіантами технічного пристрою, найоптимальнішим варіантом пристрою є газова плита І.

Методи роботи або способи виконання роботи (work methods)

} набір фізичних рухів, за допомогою яких людина виконує виробниче завдання

} динамічне зусилля, при якому м'язи поперемінно скорочуються і розслаблюються

} статичне зусилля, при якому відбувається тривале скорочення м'язів

◦ дії, що вимагають статичного зусилля: людина стоїть на одному місці, утримує і переносить предмети. Переважна кількість робочих завдань в організаціях здійснюється за допомогою статичних зусиль

}

ІІ. Робоче навантаження

Робоче навантаження можна визначити в термінах загальних вимог, які робота пред’являє людині

Оцінка робочого навантаження завжди суб’єктивна!

} Фізичне навантаження

} Розумове навантаження


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  2. II. Основні засоби
  3. III. Медико-відновлювальні засоби
  4. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  5. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  6. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  7. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  8. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  9. V Засоби навчання
  10. VII. Правила техніки безпеки і гігієни праці.
  11. Автоматизація обліку праці та її оплати засобами універсального програмного продукту
  12. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.




Переглядів: 476

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Безробіття: результати досліджень | ІІІ. Розподіл завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.