МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. Засоби праці} Основні критерії оцінки ефективності роботи: ◦ 1) швидкість, з якою оператор може користуватися технічним засобом; ◦ 2) точність дій оператора при користуванні технічним засобом; ◦ 3) фізичне зусилля, яке необхідно докладати при користуванні технічним засобом; ◦ 4) діапазон дій, які дозволяє здійснити технічний засіб. } Д. А. Норман (D. A. Norman) The Psychology of Everyday Things («Психологія щоденних речей»), 1988 Експеримент. Чапаніс, Лінденбаум (1959) } Визначення швидкості виконання операції людиною у взаємодії з чотирма варіантами технічного пристрою. ◦ Завдання: Визначити характер залежності між розміщенням конфорки кухонної плитки та швидкістю реакції і помилок досліджуваних при роботі з даним технічним пристроєм. ◦ Незалежна змінна: чотири варіанти розміщення конфорок на кухонній плитці ◦ Залежні змінні: • Швидкість реакції досліджуваних: кількість секунд між включенням двох лампочок • Помилки досліджуваних: кількість невідповідностей між включеними лампочками Варіанти розміщення конфорок на кухонній плитці } Хід експерименту: Завдання досліджуваного - включити відповідну нижню лампочку шляхом натиснення потрібної кнопки управління конфоркою (А, В, С або D). Порядок включення конфорки для кожного випробуваного носив випадковий характер. } Результати: Швидкість реакції була значно меншою для плити I. На плиті I не було зроблено жодної помилки. На трьох інших плитах число помилок було приблизно однаковим. } Висновок: В залежності від швидкості виконання операції людиною у взаємодії з чотирма варіантами технічного пристрою, найоптимальнішим варіантом пристрою є газова плита І. Методи роботи або способи виконання роботи (work methods) } набір фізичних рухів, за допомогою яких людина виконує виробниче завдання } динамічне зусилля, при якому м'язи поперемінно скорочуються і розслаблюються } статичне зусилля, при якому відбувається тривале скорочення м'язів ◦ дії, що вимагають статичного зусилля: людина стоїть на одному місці, утримує і переносить предмети. Переважна кількість робочих завдань в організаціях здійснюється за допомогою статичних зусиль } ІІ. Робоче навантаження Робоче навантаження можна визначити в термінах загальних вимог, які робота пред’являє людині Оцінка робочого навантаження завжди суб’єктивна! } Фізичне навантаження } Розумове навантаження Читайте також:
|
||||||||
|