МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Індивідуальний стиль Григора ТютюнникаПлан Олесь Гончар. Краса і сила кохання як матеріал художнього осмислення ІV семестр План Ліна Костенко «Маруся Чурай». Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини План Василь Симоненко. Своєрідність громадянської та інтимної лірики поета План 1. Своєрідність сюжету і композиції «Зачарованої Десни». 2. Змалювання письменником народних характерів. 3. Майстерність Довженка як пейзажиста і портретиста. 4. Велич і трагедія Довженка—митця.
Рекомендована література 1. Довженко О. Господи, пошли мені сили: Щоденник, кіноповісті, оповідання, фольклорні записи, листи, документи. -Харків, 1994. 2. Довженко і світ: Творчість О. Довженка в контексті світової культури. - К., 1974. 3. Кошелівець І. Олександр Довженко. Спроба творчої біографії. - Мюнхен, 1980. 4. Куценко М. Український геній у вигнанні: Олександр Довженко // Слово і час- 1997.-№5-6.
Практичне заняття 4 (2 години) 1. Основні мотиви поезії Василя Симоненка. 2. Ідейно — естетичні особливості вірша «Лебеді материнства». 3. Гуманістичний пафос поезії «Є тисячі доріг...». 4. Мелодійність, зв'язок з народною піснею («Задивляюсь у твої зіниці», «Ну скажи, хіба не фантастично...»). 5.Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі ( « Я...») Щирість, простота, безпосередність у вираженні інтимних почуттів.
Рекомендована література 1. Вітренко Р. «Україно! Ти - моя молитва...» // Укр.мова і літ. в школі. -1991.-№12. 2. Гончар О. Витязь молодої української поезії // Симоненко В. Лебеді материнства. К., 1981. 3. Ткаченко А. Василь Симоненко. - К., 1990. Семінар 2 (2 години) 1. Роман у віршах «Маруся Чурай» - твір, в якому на національному ґрунті порушено важливі суспільні та філософські проблеми. 2. Любов і зрада, пісня й історія — ідейно — естетичні начала, що визначають багатство поліфонії твору. 3. Роман «Маруся Чурай» - енциклопедія життя українського народу XVII століття. Рекомендована література 1. Брюховецький В. Ліна Костенко. — К., 1990. 2. Гусар-Струк Д. Історичний роман Ліни Костенко// Сучасність. - 1990. -№5. 3. Клочек Г. Історичний роман Ліни Костенко« Маруся Чурай». - Кіровоград, 1998. 4. Симоненко В. Краса без красивостей // Слово і час. – 1990.— №3.
Практичне заняття 1 (2години) новели «За мить щастя», «Залізний острів» 1. Узагальнений образ миті життя, філософія миті щастя людини («За мить щастя»). 2. Новела — засторога «Залізний острів». Символіка танку юних Віталика і Тоні на розпеченій палубі затонулого крейсера. 3. Художня майстерність письменника.
Рекомендована література 1. Вінок пам'яті Олеся Гончара: Спогади. Хроніка. - К., 1997. 2. Гуменний М. Олесь Гончар: Книга для вчителя. — К., 1991. 3. Жулинський М. Олесь Гончар: творчість як доля// Українська мова і література в школі. - 1991. - №11. - 12. 4. Погрібний А. Олесь Гончар. - К., 1989. Практичне заняття 2 (2години) Читайте також:
|
||||||||
|