МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задачі вивчення дисципліниМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до самостійної роботи та контрольних робіт з дисципліни «Фізика» для студентів заочної форми навчання за напрямком7.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство»,
Одеса-2013 Методичні вказівки та завдання до контрольних робіт з дисципліни «Фізика» для студентів заочної форми навчання за напрямком 7.090258 «Автомобілі та автомобільне господарство» /Укладач: Семакова Т.О. – Одеса : Одеський національний політехнічний університет (ОНПУ), 2013. – 33 с.
Укладач: Тетяна Олексіївна Семакова, доцент кафедри природничо-наукової підготовки, кандидат педагогічних наук
Методичні вказівки та завдання до контрольних робіт розглянуті та затверджені на засіданні кафедри природничо-наукової підготовки.
Протокол №____від „____”_________ 2013 р.
«____»_________ 2013 р. Зав. кафедрою ПНП____________О.Є.Яковенко
ЗМІСТ
Додаток А. Зразок оформлення титульного листа для контрольної роботи………..33
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Призначення дисципліни Курс фізики спільно з курсами вищої математики і теоретичної механіки складає основу теоретичної підготовки інженерів і відіграє роль фундаментальної бази, без якої неможлива успішна діяльність інженера будь-якого профілю. Мета дисципліни Вивчення курсу фізики має на меті: - ознайомлення студента з основними фізичними явищами та ідеями; опанування їм фундаментальних понять, законів та теорій сучасної та класичної фізики, а також засобів фізичного дослідження; - повідомлення студентам певної суми знань, що є фундаментальними і сприяють засвоєнню курсів загально технічних та спеціальних дисциплін, дозволяють орієнтуватися в потоці наукової і науково-технічної інформації, характерному для сучасної епохи; - формування у студентів наукового світогляду; ознайомлення студентів з основними типами сучасної апаратури, вироблення у них початкових навичок проведення експериментальних наукових досліджень Задачі вивчення дисципліни Задача викладання фізики полягає в тому, щоб виробити у студентів специфічне "фізичне мислення", що дозволило б у сукупності деталей, чинників, явищ, дослідних даних, які характеризують будь-яке явище природи, знайти загальне, основне, та підійти до нього з кількісною мірою. В результаті вивчення дисципліни студенти мають: ЗНАТИ: - основи фундаментальної дисципліни "Фізика" в обсязі, що необхідний для вирішення виробничо-технічних, проектних, конструкторських та дослідних задач; - визначення низки основних понять, що мають водночас і філософський зміст (матерія, рух, простір, час, енергія, сила, маса, імпульс і т. ін.), необхідних для формування матеріалістичного світогляду; - основні фундаментальні закони механіки, термодинаміки, оптики, атомної фізики з елементами квантової механіки, основні положення ядерної фізики, а також границі придатності цих законів; - розмірності фізичних величин, одиниці їх вимірювання у відповідності до стандарту; - основні етапи розвитку фізики, вклад провідних вітчизняних та іноземних учених; - основні засоби фізичного дослідження. УМІТИ: - систематизувати та класифікувати фізичні явища, логічно мислити, аналізувати дослідні факти, робити узагальнення і висновки; - правильно застосовувати різноманітні фізичні поняття, закони, теорії при розв’язанні конкретних задач на практичних заняттях; - будувати систему спостереження при виконанні лабораторних робіт, правильно описувати досліджуваний процес, виділяти головне в експерименті; - вірно обробляти отриману в лабораторії експериментальну інформацію (результати вимірювань), адекватно оцінювати ступінь вірогідності результатів, отриманих за допомогою аналогової та цифрової вимірювальної апаратури, а також при моделюванні фізичних явищ та процесів на ЕОМ; - конспектувати лекції та наукову літературу, користуватися книгою, як першоджерелом знань та знаряддям праці, самостійно шукати необхідну наукову інформацію, стисло викладати свої і чужі думки при відповіді на конкретно поставлене запитання. 2 Тематичний план курсу загальної фізики Читайте також:
|
||||||||
|