МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЛАБОРАТОРНІ РОБОТИ (16 годин)
РОБОТА 1. Дослідження точності технологічного процесу механічної обробки методом статистичного регулювання……………………………………................4 години. РОБОТА 2. Дослідження точності розташування поверхонь втулок, оброблених по різних маршрутах........................4 години. РОБОТА 3. Дослідження витрат робочого часу на виконання верстатної операції (обробка на токарному верстаті).....4 години. РОБОТА 4. Дослідження витрат робочого часу на виконання верстатної операції (обробка на фрезерному верстаті).. 4 години.
САМОСТІЙНА РОБОТА Самостійна робота полягає в самостійному вивченні студентом матеріалу описового характеру за рекомендованою літературою з роз'ясненням викладачем незрозумілих запитань на консультаціях. Самостійно студент готується до практичних занять і контрольних робіт. МАТЕРІАЛ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИВЧЕННЯ
• Службове призначення, технічні вимоги на вали і втулки [1] с. 208, [2] с. 252, [3] с.294; • Матеріал та способи отримання заготовок валів і втулок [1] с. 208, [2] с. 254, [3] с. 294; • Типові маршрути виготовлення валів [2] с. 258, [3] с. 303; • Конструктивне виконання та технічні вимоги до циліндричних і конічних зубчастих колес [1] с. 260, [2] с. 331, [3] с. 320; • Матеріал та способи отримання заготовок зубчастих коліс [1] с. 270, [2] с. 337; • Службове призначення, технічні вимоги та конструктивні види черв'ячних передач [2] с. 393; • Типові маршрути виготовлення деталей зубчастих і черв'ячних передач [1] с. 278, 397, [2], с. 348, [3] с. 333; • Службове призначення, класифікація і технічні вимоги до корпусних деталей [1] с. 94, [2] с. 132, [3] с. 266; • Матеріал і заготовки корпусних деталей [1] с. 114,[2] с.149; • Службове призначення, технічні вимоги та конструктивні особливості важелів і вилок [2] с. 417; • Матеріал та способи отримання заготовок важелів і вилок [2] с. 420; • Технологічна документація виготовлення деталей і машин ГОСТ 3.1107-81, ГОСТ 3.1118-82, ГОСТ 3.1702-79, ГОСТ 3.1104-81, ГОСТ 3.1502-85, ГОСТ 3.1407-74, ГОСТ 3.1105-74. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ
На практичному зайнятті кожен студент отримує індивідуальне завдання по наступних темах: 1. Вивчення робочого креслення деталі «Вал-шестерня». 2. Розробка технологічного маршруту виготовлення деталей типу циліндричні або конічні зубчасті колеса. 3. Виконання завдань, пов'язаних з розділами курсового проекту по дисципліні «Технологічні процеси виготовлення деталей машин». Індивідуальне завдання – креслення деталі «Вал-шестерня». Читайте також:
|
||||||||
|