МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розділ 12. Комунікаційний процесВ управлінні Площина взаєморозуміння – ідеальне поле для битви. С. Єжи Лєц Спілкування – це основна форма людського буття, взаємодії людей. Німецький публіцист ХІХ ст. Людвіг Берні висловився так: «Багато без чого може обійтися людина, але тільки не без людини». Оскільки менеджмент – це процес, що забезпечує виконання людьми певних дій, він належить до числа найважливіших сфер, де спілкування відіграє вирішальну роль. Менеджер витрачає на різноманітні види спілкування до 80% свого робочого часу. Від того, наскільки грамотно побудоване спілкування, залежить чимало: результативність надання послуг, ступінь порозуміння з партнерами, клієнтами і співробітниками, задоволеність персоналу своєю працею, морально-психологічний клімат у колективі, взаємовідносини з іншими організаціями, державними і комерційними органами. Комунікативна діяльність триває повний робочий день. Гарні комунікації потрібні так само, як і чисте повітря. Аналіз часу, витраченого на комунікацію, показує, що на лист іде 10% часу, на читання – 15%, на розмови – 35% і на слухання – 40%. Комунікація – це ключ до ефективності керування, трансплантація ідей. Комунікації (від латинської – зв'язок) є основним сполучним елементом у системі керування підприємством. Дослідження показали, що керівники різного рівня витрачають від 50 до 90% усього робочого часу на комунікації. Близько 73% американських, 63% англійських і 85% японських керівників вважають комунікації головною перешкодою на шляху досягнення ефективності їхніх підприємств. Будь-які зміни, що відбуваються на підприємстві, вимагають попередніх комунікацій, а отже, здійснюються на їх основі. Основною причиною неефективного спілкування є ігнорування того факту, що комунікаційний процес – це обмін, у якому кожному належить активна роль (навіть якщо ви спитаєте співробітника, а він мовчить – це теж відповідь). У сучасному менеджменті виділяють такі елементи процесу обміну інформацією: – відправник (джерело); – повідомлення (послання); – канал (формальний, неформальний, письмовий, усний); – одержувач (адресат); – зворотний зв'язок. Читайте також:
|
||||||||
|