МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ISO 15504. Процес атестаціїВ ISO / IEC155404 процес атестації представлений як документований процес в вигляді набору інструкцій і процедури для проведення атестації. Основні вимоги до процесові атестації полягають у тому, що в залежності від підходу, документований процес повинен забезпечувати вказівки з наступних тем: - Ролі та обов'язки - Застосування інструментальних засобів і методик - Необхідні ресурси - Послідовності видів діяльності і процедур, що належать наступним категоріям: планування; збір даних; підтвердження даних; формування рейтингів процесу. Процес атестації починається з вибору сумісної моделі, вимоги до якої сформульовані у другому розділі стандарту. Сумісна модель, це модель: - Яка підходить для конкретного призначення атестації процесів; - Чиї фундаментальні елементи можуть бути співставлені і зіставляються з вимірами «процес» і «зрілість» еталонної моделі; - Яка містить набір показників для застосування під час атестації для збору інформації про процеси та їх атрибутах; - Яка має формальний механізм перетворення інформації, зібраної з застосуванням моделі, в рейтинги атрибутів процесів, як описано в стандарті. Допоміжні інструменти та інструментальні засоби. документований процес атестації повинен підтримуватися різними інструментами і інструментальними засобами для збору інформації, її обробки та подання. Для деяких атестацій допоміжні інструментальні засоби та інструменти можуть бути ручними і заснованими на паперових документах (форми, анкети, перевірочні листи і т. д.). В деяких випадках обсяг і складність атестаційної інформації призводять до потреби в допоміжних інструментальних засобах, орієнтованих на застосування комп'ютерів. Фактори успіху атестації процесів. Наступні фактори істотні для успішної атестації процесів: Зобов'язання замовника і атестатора. Замовник атестації повинен взяти на себе зобов'язання щодо досягнення встановлених цілей атестації, щоб забезпечити повноваження для проведення атестації в організації. ці зобов'язання вимагають, щоб для проведення атестації були надані необхідні ресурси, час і персонал. Зобов'язання замовника атестації та атестатором надзвичайно важливі для досягнення цілей атестації. Мотивація - підтримка процесів, а не пошук винних. позиція керівництва організації та задокументований процес атестації, за допомогою якого збирається інформація, справляють істотний вплив на результат атестації. Таким чином, керівництво організації повинно мотивувати учасників бути відкритими і конструктивними. атестація процесів концентрується на процесі, а не на продуктивності членів організаційної одиниці, що виконують процес. Її мета в тому, щоб зробити процеси більш ефективними, щоб підтримувати певні бізнес- мети, а не в тому, щоб покласти провину на співробітників. Забезпечення зворотного зв'язку і підтримання в ході атестації атмосфери, сприяє відкритому обговоренню попередніх висновків, допомагає забезпечити значимість вихідних даних атестації для організаційної одиниці. Організація повинна усвідомлювати, що учасники є головним джерелом знань і досвіду щодо процесу і що вони мають хорошу можливість виявити потенційні слабкості. Конфіденційність. Увага до конфіденційності джерел інформації та документації, зібраних в ході атестації, є істотним для забезпечення інформаційної безпеки. якщо використовуються методики обговорень, особлива увага повинна бути приділена того, щоб учасники не відчували, що їм що-небудь загрожує і не мали б причин турбуватися щодо конфіденційності. частина наданої інформації може бути власністю організації. Таким чином, важливо передбачити адекватні важелі управління такою інформацією. Релевантність - впевненість у вигоді атестації. співробітники організаційної одиниці повинні бути впевнені, що атестація призведе до певних вигодам, які торкнуться їх прямо або побічно. Довіра. Замовник атестації, а також керівництво та персонал організаційної одиниці повинні бути впевнені, що атестація принесе результат, який є об'єктивним і характеризує обсяг атестації. Важливо, щоб усі сторони були впевнені в тому, що атестатори мають належний досвід атестації, досить неупереджені і мають належне розуміння організаційної одиниці і її бізнесу для того, щоб проводити атестацію. Читайте також:
|
||||||||
|