Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ISO 15504. Процес атестації

В ISO / IEC155404 процес атестації представлений як документований процес в вигляді набору інструкцій і процедури для проведення атестації. Основні вимоги до процесові атестації полягають у тому, що в залежності від підходу, документований процес повинен забезпечувати вказівки з наступних тем:

- Ролі та обов'язки

- Застосування інструментальних засобів і методик

- Необхідні ресурси

- Послідовності видів діяльності і процедур, що належать наступним категоріям: планування; збір даних; підтвердження даних; формування рейтингів процесу.

Процес атестації починається з вибору сумісної моделі, вимоги до якої сформульовані у другому розділі стандарту. Сумісна модель, це модель:

- Яка підходить для конкретного призначення атестації процесів;

- Чиї фундаментальні елементи можуть бути співставлені і зіставляються з вимірами «процес» і «зрілість» еталонної моделі;

- Яка містить набір показників для застосування під час атестації для збору інформації про процеси та їх атрибутах;

- Яка має формальний механізм перетворення інформації, зібраної з застосуванням моделі, в рейтинги атрибутів процесів, як описано в стандарті.

Допоміжні інструменти та інструментальні засоби. документований процес атестації повинен підтримуватися різними інструментами і інструментальними засобами для збору інформації, її обробки та подання. Для деяких атестацій допоміжні інструментальні засоби та інструменти можуть бути ручними і заснованими на паперових документах (форми, анкети, перевірочні листи і т. д.). В деяких випадках обсяг і складність атестаційної інформації призводять до потреби в допоміжних інструментальних засобах, орієнтованих на застосування комп'ютерів.

Фактори успіху атестації процесів. Наступні фактори істотні для успішної атестації процесів:

Зобов'язання замовника і атестатора. Замовник атестації повинен взяти на себе зобов'язання щодо досягнення встановлених цілей атестації, щоб забезпечити повноваження для проведення атестації в організації. ці зобов'язання вимагають, щоб для проведення атестації були надані необхідні ресурси, час і персонал. Зобов'язання замовника атестації та атестатором надзвичайно важливі для досягнення цілей атестації.

Мотивація - підтримка процесів, а не пошук винних. позиція керівництва організації та задокументований процес атестації, за допомогою якого збирається інформація, справляють істотний вплив на результат атестації. Таким чином, керівництво організації повинно мотивувати учасників бути відкритими і конструктивними. атестація процесів концентрується на процесі, а не на продуктивності членів організаційної одиниці, що виконують процес. Її мета в тому, щоб зробити процеси більш ефективними, щоб підтримувати певні бізнес- мети, а не в тому, щоб покласти провину на співробітників. Забезпечення зворотного зв'язку і підтримання в ході атестації атмосфери, сприяє відкритому обговоренню попередніх висновків, допомагає забезпечити значимість вихідних даних атестації для організаційної одиниці. Організація повинна усвідомлювати, що учасники є головним джерелом знань і досвіду щодо процесу і що вони мають хорошу можливість виявити потенційні слабкості.

Конфіденційність. Увага до конфіденційності джерел інформації та документації, зібраних в ході атестації, є істотним для забезпечення інформаційної безпеки. якщо використовуються методики обговорень, особлива увага повинна бути приділена того, щоб учасники не відчували, що їм що-небудь загрожує і не мали б причин турбуватися щодо конфіденційності. частина наданої інформації може бути власністю організації. Таким чином, важливо передбачити адекватні важелі управління такою інформацією.

Релевантність - впевненість у вигоді атестації. співробітники організаційної одиниці повинні бути впевнені, що атестація призведе до певних вигодам, які торкнуться їх прямо або побічно.

Довіра. Замовник атестації, а також керівництво та персонал організаційної одиниці повинні бути впевнені, що атестація принесе результат, який є об'єктивним і характеризує обсяг атестації. Важливо, щоб усі сторони були впевнені в тому, що атестатори мають належний досвід атестації, досить неупереджені і мають належне розуміння організаційної одиниці і її бізнесу для того, щоб проводити атестацію.


Читайте також:

  1. CMM. Групи ключових процесів
  2. CMM: зрілість організацій і процесів
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  6. ISO 15504. Причини та історія створення
  7. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  8. ISO15504. Резюме: ISO15504 в тезах
  9. IV. План навчального процесу.
  10. Iзобаричний процес
  11. Iзотермiчний процес




Переглядів: 966

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рейтинги атрибутів | Компетентність атестаторів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.