МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Фізична культура – одне з основних умов підвищення стійкості до впливу негативних факторів.До негативних факторів, що виникають у процесі навчальної діяльності студентів, варто віднести такі: - тривале обмеження рухової активності; - тривале збереження статичної пози; - напружена робота нервової системи; - різні шуми; - вплив електронно-обчислювальної техніки; - зниження або підвищення атмосферного тиску; - зниження або підвищення вологості чи сухості повітря; - засміченість повітря в закритому приміщенні при скупченні великої кількості людей. Усе вищевказане призводить до зниження розумової працездатності студентів під час навчальних занять, а також у позанавчальний час і може привести до погіршення стану їхнього здоров'я. В усуненні або нейтралізації негативних факторів зростає роль фізичних вправ, рухової активності, здорового способу життя. Застосування фізичних вправ протягом навчального дня (физкультпаузи, физкультхвилинки, заняття фізичною культурою і т.д.) запобігає негативному впливу негативних факторів на організм студента, знижує емоційну напругу, усуває застійні явища в організмі, підвищує розумову та фізичну працездатність студентської молоді; активізує адаптаційні реакції організму до розумових навантажень, віддаляє настання втоми, слугує формою активного відпочинку студентів и переключення з одного виду діяльності на інший.
6. Специфічні особливості навчання студентів фізичній культурі. Зміст, характер і умови навчання студентів, їхньої підготовки до професійної діяльності мають свої особливості, що і визначають спеціальну спрямованість їхнього фізичного виховання і навчання. Спеціальна спрямованість фізичного виховання та навчання являє собою підбір і застосування засобів, методів і форм фізичної культури, що забезпечують ефективне рішення загальних і приватних завдань виховання і навчання студентів. Фактори, які необхідно враховувати в процесі навчання студентів: - умови, у яких протікає процес навчання і виховання; - характер і величину фізичного навантаження і нервово-психологічних напруг під час навчання; - якість навчання у Вузі і його вплив на психічний і фізичний стан студентів; - особливості комплектування навчальних груп (основне, спеціальне, спортивне відділення); - приватні особливості (ступінь і бажання одержувати знання, вміння та навички, незручності зв'язані з далекістю учбово-спортивної бази від будинку, місця навчання і т.д.). Спеціальні завдання, що розв'язуються засобами фізичного виховання: - формування здатності до перенесення статичних навантажень у процесі навчання студентів; - розвиток і удосконалювання витривалості, координації (швидкості і точності відповідних реакцій і дій, орієнтування в просторі й часі та ін.); - підтримування оптимальної ваги тіла; - підвищення стійкості організму до перепадів температури повітря (до перегрівання, переохолодження); - розвиток морально-вольових якостей (сміливості, рішучості, витримки, самовладання, ініціативи, спритності, цілеспрямованості, емоційній стійкості); - відновлення функціональних порушень нервової і серцево-судинної систем, шлунково-кишкового тракту, зняття зорового стомлення, збереження правильної постави й ін. Ці спеціальні завдання реалізуються в процесі занять різними формами фізичної культури. Таким чином, фізкультура є складовою частиною виховання і навчання студентів, сприяє ефективному засвоєнню ними освітньої програми, формуванню гармонійно розвиненої особистості, успішному оволодінню майбутніми професіями.
Читайте також:
|
||||||||||||
|