Студопедия
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




| Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция |

Чотирьохшарнірний механізм.


Дата додавання: 2015-03-08; переглядів: 75| Порушення авторських прав


 

Рис 10.7
 

Кутом тиску Jназивається кут між вектором сили що діє на ведену ланку з ведучого і вектором швидкості точки додатку цієї сили на веденій ланці.

На Рис. 10.7 зображений чотирьохшарнірний механізм . До вхідної ланки 1цього механізму прикладений рушійний момент Мд, до вихідної ланки 3-

момент опору Мс3. На етапі проектування маси і моменти інерції ланок не Рис. 10.7 визначені, тому рушійна сила діє на ведену ланку - реакція F32 направлена по лінії ВС, швидкість точки її застосування на ланці 3- VC направлена убік w 3 перпендикулярно ланці 3. Кут J 32 між векторами F32 і VC - кут тиску в обертальній парі С. Із збільшенням цього кута тангенціальна складова сили Ft32, сприяюча повороту ланки 3 у напрямі w 3, зменшується, а нормальна Fn32, яка не впливає на рух, а тільки деформує (стискує) ланку 3,збільшується. Тобто із збільшенням кута тиску умови передачі сил в КП погіршуються. Оскільки в реальних КП завжди є тертя, то при певній величині кута тиску в КП можливе самоторможение або заклинювання. Самоторможеніє або заклинювання - це такий стан механізму, коли в результаті зростання кутів тиску в одній з КП, рух механізму стає неможливим при скільки завгодно великому значенні рушійної сили. Часто для характеристики умов передачі сил користуються коефіцієнтом зростання зусиль (без урахування тертя)

Рис 10.8
 

Оскільки в реальних механізмах завжди є тертя, те заклинювання відбувається при кутах тиску J з < 90° . При розрахунку задаються коефіцієнтом зростання зусиль (наприклад kJ = 2) і визначають допустимий кут тиску [J ]. Для попередніх розрахунків приймають для механізмів тільки з обертальними парами [J ]= 45° - 60°, за наявності поступальних КП [J ] = 30° - 45° . Необхідно відзначити, що в так званих "мертвих" положеннях механізму кути тиску J = 90° . У статиці в такому положенні можливе заклинювання механізму, в динаміці механізм проходить ці положення використовуючи кінетичну енергію, яку запасли рухомі ланки.



Коефіцієнтом нерівномірності середньої швидкості kw називається відношення середньої швидкості вихідної ланки на зворотному ході w 3ср ох до середньої швидкості прямого ходу w 3ср

Рис 10.9
 

tох і tпх - відповідно час зворотного і час прямого ходу.

При проектуванні технологічних машин, в яких навантаження на вихідній ланці механізму на робочому|робітнику| або прямому ході набагато більше навантаження на холостому або зворотному ході, бажано, щоб|аби| швидкість вихідної ланки на прямому ході була менша, ніж на зворотному. З метою скорочення часу холостого ходу, теж|також| необхідно збільшувати швидкість при зворотному ході. Тому при метричному синтезі механізму часто треба підбирати|добирати| розміри ланок що забезпечують заданий коефіцієнт нерівномірності середньої швидкості.


Читайте також:

  1. Бюджетна політика і бюджетний механізм.
  2. Механізм.
  3. Податковий процес: суть, механізм. Компромісне вирішення спорів в адміністративній апеляції.
  4. Причини втручання держави в ринковий механізм.
  5. Причини соціальних конфліктів, їх класифікація та механізм.
  6. Рульовий механізм.
  7. Тема 3. Фінансова політика і фінансовий механізм.
  8. Фінансовий механізм. Його структура та функції




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Основи теорії вищої кінематичної пари

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.