Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Можливості технологій комп’ютерного навчання

Функціональні можливості сучасних комп’ютерних та комунікаційних технологій надають освітньому процесу реалізацію наступних можливостей [24]:

§ необмежені можливості щодо збору, збереження, передачі, перетворення, аналізу та застосування різноманітної за своєю природою інформації;

§ підвищення доступності освіти, з розширенням форм одержання освіти;

§ забезпечення безперервності одержання освіти та підвищення кваліфікації протягом всього активного періоду життя;

§ розвиток особистісно-орієнтованої освіти, додаткової та випереджаючої освіти;

§ значне розширення та вдосконалення організаційного забезпечення освітнього процесу (віртуальні школи, лабораторії, університети тощо);

§ підвищення активності суб’єктів в організації освітнього процесу;

§ створення єдиного інформаційно-освітнього середовища;

§ незалежність освітнього процесу від міста та часу навчання;

§ значне вдосконалення методичного та програмного забезпечення освітнього процесу;

§ забезпечення можливості вибору індивідуальної програми навчання;

§ розвиток самостійної творчої особистості;

§ розвиток самостійної пошукової діяльності;

§ підвищення мотиваційної сторони навчання.

Всі перелічені можливості комп’ютерної техніки дозволяють розробляти нові технології навчання, які можуть сприяти підвищенню якості освіти.

В зарубіжній практиці прийняте наступне розуміння технологій навчання на основі активного використання комп’ютера та інформаційних технологій (таблиця 15.1).

 

Таблиця 15.1

Термінологія комп’ютерних технологій навчання

 

CAI Computer Aided Instruction Комп’ютерне програмування навчання
CAL Computer Aided Learning Вивчення за допомогою комп’ютера
CBL Computer Based Learning Вивчення на базі комп’ютера
CBT Computer Based Training Навчання на базі комп’ютера
CAA Computer Aided Assessment Оцінювання за допомогою комп’ютера

 

В певному сенсі подібна класифікація доволі умовна, оскільки в ній по суті відбувається перетин окремих технологій. В цьому можна переконатися розглянувши більш детально кожну з них.

Комп’ютерне програмування навчання (САІ) – це технологія, що забезпечує реалізацію механізму програмного навчання за допомогою відповідних комп’ютерних програм.

Вивчення за допомогою комп’ютера (CAL) передбачає самостійну роботу учня по вивченню нового матеріалу за допомогою різноманітних засобів, в тому числі комп’ютера. Характер навчальної діяльності тут не регламентується. Процес вивчення може здійснюватися при підтримці наборів інструкцій, що складають суть методу комп’ютерного програмування (CAI).

Вивчення на базі комп’ютера (CBL) відрізняється від попередніх технологій тим, що на відміну від використання різноманітних засобів навчання (традиційних підручників, аудіо- та відеозаписів і т.д) в цій технології передбачається переважно використання програмних засобів, що забезпечують ефективну самостійну роботу учня.

Навчання на базі комп’ютера (СВТ) передбачає все можливі форми передачі знань учню (з використання вчителя і без).

Оцінювання за допомогою комп’ютера (САА) може представляти собою самостійну технологію контрою, однак на практиці комп’ютерний контроль виступає складовим елементом в інших технологіях навчання.

 


Читайте також:

  1. IV. Зміст навчання
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 627

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 15. Інтернет-технології та технології комп’ютерного дистанційного навчання | Комп’ютерний контроль та комп’ютерне тестування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.