МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Структура педагогічної діяльності.Специфічний характер педагогічної діяльності передбачає необхідність високого рівня підготовки вчителя і його постійного вдосконалення. Сутність і структура педагогічної діяльності, а також взаємозв’язана з ними продуктивність – одне із актуальних питань педагогічної науки і практики. Часто науковий аналіз цих важливих феноменів замінюється загальними роздумами про педагогічну творчість. Зрозуміло, науковий аналіз педагогічної діяльності враховує важливість творчих методів кожного педагога, але сам він побудований не на описі, а на принципах порівняльного дослідження, кількісно-якісного аналізу. Особливо перспективним вважається використання принципів системного підходу до аналізу і побудови моделей педагогічної діяльності. Система – це сукупність множини взаємопов’язаних елементів (компонентів), що утворюють деяку цілісність і взаємодіють між собою. Педагогічна діяльність має свою структуру, яка складається з низки взаємозумовлених компонентів (інколи їх називають змістовими компонентами, оскільки вони розкривають суть змісту педагогічної діяльності) 1. Діагностична діяльність вивчення індивідуально-психічних особливостей учнів. 2. Проектувальний компонент визначення конкретних цілей, завдань, а також стратегію і способи їх досягнення тобто проектування навчально-матеріальної бази педагогічного процесу; 3. Конструктивний компонент – це особливості планування педагогом власної діяльності і активності учнів з урахуванням цілей навчання і виховання тобто планування і побудову педагогічного процесу; Вона потребує педагогічного мислення, педагогічної спрямованості, ініціативи, творчості, глибоких психолого-педагогічних знань; 4. Комунікативний компонент включає встановлення педагогічно доцільних відносин педагога з вихованцями, педагогами школи, представниками громадськості, батьками. Особливо акцентується увага на зв’язку комунікації із ефективністю педагогічної діяльності, спрямованої на досягнення освітніх та виховних цілей; 5. Організаторський компонент – це система умінь педагога організовувати власну діяльність, а також активність учнів. 6. Гностичний компонент (від грецького гнозіс – пізнання) відноситься до сфери знань вчителя. Передбачає постійне підвищення педагогічної майстерності і культури вчителя за рахунок самоосвіти. Мова йде не тільки про знання свого предмета, а й про знання способів педагогічної комунікації, особливостей розвитку дітей, а також самопізнання ( власної особистості і діяльності) Читайте також:
|
||||||||
|