МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Методи визначення енерговитрат організмуГігієнічне оцінювання харчування. Харчування як фактор здоров’я.
Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) — ________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Головна мета ВООЗ — _________________________________________________________ _____________________________________________________________________________ Текст Статуту ВООЗ можна сформулювати як «__________________________________». ВООЗ координує міжнародне співробітництво з метою розвитку й удосконалення систем охорони здоров'я, викорінення інфекційних захворювань, впровадження загальної імунізації, боротьби з поширенням СНІДу, координації фармацевтичної діяльності країн-членів тощо. Функції ВООЗ поділяються на дві категорії: __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Всесвітня організація охорони здоров'я сформулювала у рамках програми "здоров'я для всіх у XXI столітті" 10 головних цілей (глобальних завдань): __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Харчування – _____________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Методи визначення енерговитрат організму Добові енерговитрати організму складаються з: _____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Останнім часом (у 1986 р.) фахівцями Всесвітньої організації охорони (ВООЗ) здоров'я розроблена нова методика визначення енерговитрат, відповідно до якої основний обмін (ОО) і специфічно-динамічна дія їжі розраховують по спеціальних рівняннях з урахуванням віку, статі, зросту і маси тіла (табл..1), а енерговитрати – множенням ОО на коефіцієнт фізичної активності (КФА), значення якого розроблені для різних видів діяльності (табл..2). Розроблені також усереднені значення ОО з урахуванням статі, віку, маси тіла і специфічно-динамічної дії їжі (табл..3) і КФА відповідно до професійної приналежності індивіда (табл..4). Наприклад, для чоловіка, слюсаря за фахом, віком 35 років, зросту 175 см, масою тіла 70 кг основний обмін складе: ОО = 11,3 × 70 кг + 16 × 1,75 м + 901 = 1720 ккал. Для розрахунку добових енерговитрат спочатку розраховують відносний основний обмін (ОО) за 1 годину: ТОВ = ОО : 24 години, яка в нашому прикладі складе: ТОВ = 1720 : 24 = 71,7 ккал. Далі визначають хронометраж (витрати часу) на кожен вид діяльності за добу, в таблиці 2 знаходять відповідні КФА і розраховують енерговитрати шляхом множення ТОВ на тривалість виду діяльності і КФА. Для розрахунку енерговитрат отримані результати заносять в таблицю:
Сума основного обміну із специфічно-динамічною дією їжі і енерговитрат на всі види діяльності складе добові енерговитрати. Для обчислення орієнтовних добових енерговитрат потрібний усереднений основний обмін (з урахуванням статі, віку, маси тіла, див. табл..3) помножити на КФА відповідної професії (додаток 5). У нашому випадку це складе: 1650 × 1,9 = 3135 ккал. Читайте також:
|
|||||||||||
|