Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи визначення енерговитрат організму

Гігієнічне оцінювання харчування. Харчування як фактор здоров’я.

 

  1. Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ): Мета та завдання.
  2. Профілактичні програми ВООЗ.
  3. Вивчення адекватності та збалансованості харчування.
  4. Методика розрахунку енерговитрат людини та її потреб у харчових речовинах.
  5. Методика оцінки харчового статусу та вітамінної забезпеченості організму людини.

 

 

Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) — ________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Головна мета ВООЗ — _________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

Текст Статуту ВООЗ можна сформулювати як «__________________________________».

ВООЗ координує міжнародне співробітництво з метою розвитку й удосконалення систем охорони здоров'я, викорінення інфекційних захворювань, впровадження загальної імунізації, боротьби з поширенням СНІДу, координації фармацевтичної діяльності країн-членів тощо.

Функції ВООЗ поділяються на дві категорії:

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Всесвітня організація охорони здоров'я сформулювала у рамках програми "здоров'я для всіх у XXI столітті" 10 головних цілей (глобальних завдань):

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Харчування – _____________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Методи визначення енерговитрат організму

Добові енерговитрати організму складаються з:

_____________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Останнім часом (у 1986 р.) фахівцями Всесвітньої організації охорони (ВООЗ) здоров'я розроблена нова методика визначення енерговитрат, відповідно до якої основний обмін (ОО) і специфічно-динамічна дія їжі розраховують по спеціальних рівняннях з урахуванням віку, статі, зросту і маси тіла (табл..1), а енерговитрати – множенням ОО на коефіцієнт фізичної активності (КФА), значення якого розроблені для різних видів діяльності (табл..2).

Розроблені також усереднені значення ОО з урахуванням статі, віку, маси тіла і специфічно-динамічної дії їжі (табл..3) і КФА відповідно до професійної приналежності індивіда (табл..4).

Наприклад, для чоловіка, слюсаря за фахом, віком 35 років, зросту 175 см, масою тіла 70 кг основний обмін складе:

ОО = 11,3 × 70 кг + 16 × 1,75 м + 901 = 1720 ккал.

Для розрахунку добових енерговитрат спочатку розраховують відносний основний обмін (ОО) за 1 годину: ТОВ = ОО : 24 години, яка в нашому прикладі складе: ТОВ = 1720 : 24 = 71,7 ккал. Далі визначають хронометраж (витрати часу) на кожен вид діяльності за добу, в таблиці 2 знаходять відповідні КФА і розраховують енерговитрати шляхом множення ТОВ на тривалість виду діяльності і КФА. Для розрахунку енерговитрат отримані результати заносять в таблицю:

 

Вид діяльності КФА Енерговитрати на кожен вид діяльності: ТОВ ( тривалість виду діяльності ( КФА

 

Сума основного обміну із специфічно-динамічною дією їжі і енерговитрат на всі види діяльності складе добові енерговитрати.

Для обчислення орієнтовних добових енерговитрат потрібний усереднений основний обмін (з урахуванням статі, віку, маси тіла, див. табл..3) помножити на КФА відповідної професії (додаток 5).

У нашому випадку це складе: 1650 × 1,9 = 3135 ккал.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Визначення моделі зрілості.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. I визначення впливу окремих факторів
  5. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  9. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  10. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  11. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  12. Ocнoвнi визначення здоров'я




Переглядів: 1425

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Застосування ЗІЗОД | Розрахунок потреб в харчових речовинах

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.