Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення якісних характеристик небезпек

 

з/п Елемент об’єкта Небезпека Якісний опис
Категорія Ймовірність Ранг
         
         

 

2.4. Запропонувати захисні заходи.

2.5. Ввести обмеження на аналіз небезпек згідно з рангом небезпеки (табл.1.7).

3. На основі одержаних результатів сформулювати висновки щодо проведених досліджень.

Контрольні питання:

1. Що таке небезпека?

2. Що таке ризик?

3. Що таке ідентифікація небезпек?

4. Що таке номенклатура небезпек?

5. Що таке таксономія небезпек?

6. Що таке квантифікація небезпек?

7. За якими ознаками поділяють небезпеки?

8. Перерахуйте відомі вам прояви небезпек.

9. Чи можливе поєднаннягомосфери і ноксосфери?

10. Яка мета виконання якісного аналізу небезпек?

11. Які якісні характеристики небезпеки ви знаєте?

 

 

ЗМ 2. НЕБЕЗПЕКИ СИСТЕМИ «ЛЮДИНА – ЖИТТЄВЕ СЕРЕДОВИЩЕ»

ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ № 2

ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОГОДНО-МЕТЕОРОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ НА СТАН ЛЮДИНИ

Мета роботи: навчитися визначати рівень впливу погодних умов на працездат­ність людини та ознайомитися із заходами та засобами попереджен­ня метеотропних реакцій.

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

Основні поняття, терміни та визначення

 

Погода – це фізичний стан атмосфери, що виникає під впливом сонячної радіації і циркуляційних процесів в атмосфері, а також під­стеляючої поверхні.

Фронт – межі розподілу повітряних мас, де відбуваються особливо виражені зміни погодних факторів.

Фронт оклюзії – це комплексний фронт, який утворюється шляхом змикання холодного і теплого фронтів.

Циклон –зона фронту з пониженим тиском.

Антициклон –зона з підвищеним тиском.

Рівень патогенної дії погоди –така дія, що викликає пору­шення нормального стану людини встановлюють на підставі загаль­ного індексу патогенності погоди.

Поняття про погодно-метеорологічні фактори, показники та


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  6. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  10. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  11. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  12. А. Визначення розмірів і площі зони хімічного зараження.




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Якісні оцінки частоти реалізації небезпеки | Методика оцінки рівня патогенної дії

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.