МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задача 4Хворий С., 32 роки, водій. Потрапив до венерологічного відділення зі скаргами на незначні виділення з уретри, сверблячку на початку акту сечовиділення, набряк статевих органів, утворення на їх шкірі виразок розміром менше від горошин, деякі виразки розміром 1,5 х 0,5 см, овальної форми з нерівними краями. Краї виразок м’які, відвислі. Дно яскраво-червоного кольору вкрите пінисто-гнійним нальотом. При мікроскопічному дослідженні виділень з уретри і шкірних виразок були виявленні клітини, які мають грушеподібну, ниркоподібну, ланцетоподібну, округлу та інші форми, з п'ятьма джгутиками, які починаються від базального тіла, ундулюючою мембраною, ядром, парабазальними тілами поблизу ядра, аксостилем. У цитоплазмі виявлені, захоплені шляхом фагоцитозу бактерії, еритроцити, сперматозоони і інші мілкі частинки. а) Якого паразита було виявлено у хворого С.? Його латинська назва і систематичне положення. б) Поставте діагноз хворому С.? в) Який це організм - біо- чи геопротист? г) Чи є дане захворювання природно-осередковим? Чому? д) Як могло відбутись зараження хворого С.? е) Яка в даному випадку типова і атипова локалізація збудника? Еталон відповіді: а) виявлено паразита - Trichomonas vaginalis; Царство: Тварини (Animalia) Підцарство: Найпростіші (Protozoa) Тип Саркомастігофора (Sarkomastigophora) Підтип Мастігофора (Mastigophora)РядТрихомонади (TRICHOMONAS); б) діагноз -сечостатевий трихомоноз; в) організм відноситься до геопротистів; г) дане захворювання не є природно-осередковим так як трапляється повсюдно і джерелом інвазії є людина; д) зараження хворого могло відбутись або статевим шляхом, або побутовим; е) ураження уретри типова локалізація; ураження шкіри – атипова локалізація. VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті. а)Методика проведення заняття
На початку заняття проводиться перевірка вихідного рівня знань студентів у вигляді тестового контролю та письмової відповіді на питання. Розглядаються теоретичні питання даної теми, в обговоренні якої беруть участь всі студенти під керівництвом викладача. Після чого студенти виконують самостійну навчально-дослідницьку роботу і вирішують індивідуальні ситуаційні задачі. В кінці заняття проводиться перевірка кінцевого рівня знань студентів, аналіз результатів роботи з перевіркою протоколів і виставленням відповідної оцінки і балів.
Читайте також:
|
||||||||
|