МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Еталон відповіді: Е.Завдання 2 (ІІ рівень складності) Людина з'їла недостатньо термічно оброблену яловичу печінку, в якій була фасціола та її яйця. Наслідком цього може бути: A. Захворювання людини фасціольозом; B. Захворювання людини не відбудеться; C. Яйця будуть транзитними і подальший розвиток їх не відбудеться; D. А+ В + С; E. В + С. Еталон відповіді: Е.
Завдання 3 (ІІІ рівень складності) Встановіть відповідність: 1. фасціольоз; а) овогельмінтоскопія фекалій; 2. парагонімоз; б) овогельмінтоскопія дуоденального вмісту; 3. дикроцеліоз; в) біопсія м’язів; 4. амебіаз; г) овогельмінтоскопія харкотиння; 5. токсоплазмоз; д) цистоскопія фекалій. Еталон 3 – 1а, б; 2а, г; 3а, б; 4д, 5в. Б. Задачі Задача 1. При ветеринарному огляді органів тварини був виявлений гельмінт, з такою будовою тіла: за черевним присоском розташовані два округлі сім’яника, а за ними – округлий яєчник. Трубчата, сильно звивиста матка, заповнена яйцями, займає задню частину тіла. Назвіть гельмінта, яким була уражена тварина. Дайте систематичне положення. Еталон відповіді: тварина була уражена ланцетоподібним сисуном. Царство - Тварини (Animalia) Тип - Плоскі черви (Plathelminthes) Клас - Сисуни (Trematodа) Вид - Dicrocoelium lanceatum. Задача 2. Хворий К. з діагнозом фасціольозу скаржиться на різкі болі в животі, відчуття ядухи і затруднення дихання, підвищення температури до 37,4 – 37,6 °С, появу на шкірі висипань. Об’єктивно виявлено збільшену печінку. а) Обґрунтуйте патогенну дію фасціоли, що зумовлює названу симптоматику. б) Яким чином могло відбутися зараження пацієнта і якою стадією паразита? в) Якими шляхами може попадати личинка в жовчні ходи печінки? г) Як було доведено діагноз фасціольозу? д) Чи реально ставити питання про девастацію збудника фасціольозу? Чому? Еталон відповіді: А) Вказана симптоматика обумовлена вираженою токсико-алергічною реакцією, особливо під час міграції в організмі людини. Б) Інвазивною стадією є адолескарій, зараження яким відбувається при поїданні водяних рослин або вживанні немитих овочів чи фруктів. В) Потрапивши через рот, личинкова стадія може мігрувати до свого остаточного місця локалізації – жовчних протоків печінки – двома шляхами: перший – крізь стінку кишківника личинки проникають у черевну порожнину, потім крізь капсулу печінки та її паренхіму до жовчних протоків; другий можливий шлях міграції – гематогенний, тобто системою ворітної вени. Г) Діагноз ставиться на ранніх стадіях на основі серологічних реакцій, а на пізніх – на основі виявлення яєць при овоскопії фекалій або дуоденального вмісту. Д) Питання про девастацію ставити нереально, оскільки паразит займає свою певну екологічну нішу, його життєвий цикл пов’язаний з природними хазяями, в яких паразит проходить певні стадії розвитку. VII. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті: Читайте також:
|
||||||||
|