Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Система навчаючих завдань

А. Тести

Завдання 1 (І рівень складності)

Шкіра ссавців складається з тонкого епідермісу і товстого щільного коріуму. Верхній шар епідермісу утворений:

A. Циліндричними живими клітинами;

B. Циліндричними зроговілими клітинами;

C. Кубічними живими клітинами;

D. Кубічними зроговілими клітинами;

E. Плоскими мертвими зроговілими клітинами.

Еталон відповіді: Е

 

Завдання 2 (ІІ рівень складності)

Вкажіть будовою чого обумовлена неповторність відбитків пальців людини, що використовується в криміналістиці

A. Епідермісу;

B. Сітчастого шару дерми;

C. Надшкірної жирової клітковини;

D. Сосочкового шару дерми;

E. М’язового шару.

Еталон відповіді: D

 

Завдання 3 (ІІІ рівень складності)

Виберіть усі правильні твердження, що стосуються травної системи амфібій:

1. На межі тонкої і товстої кишок відходить зародкова сліпа кишка.

2. Зубна система гомодонтна і служить тільки для утримання їжі.

3. В стравоході виникає спеціальне мішкоподібне розширення - воло.

4. В ротоглоткову порожнину відкриваються хоани, Євстахієві труби і гортанна щілина.

5. Зубна система гетеродонта і служить для механічної обробки їжі.

6. Кінець задньої(прямої кишки утворює клоаку).

7. Протоки печінки і підшлункової залози відкриваються в сигмовидну кишку.

8. В ротову порожнину відкриваються протоки слинних золоз.

А. – 1, 3, 4, 7;

Б. – 2, 5, 6, 7, 8;

В – 3, 4, 5;

Г - 2, 4, 6, 8;

Д. – 1, 4, 5, 7.

Еталон: Г.

Б. Задачі

Задача 1.

Поява чотирьохкамерного серця у ссавців являється важливим ароморфозом. Які зміни в інших органах і системах ссавців визначає відмежування двох шлуночків і двох передсердь (у порівнянні з плазунами, які мають трьохкамерне серце)?

Еталон відповіді: у ссавців відбулася редукція правої дуги аорти і повне розділення артеріальної і венозної крові у великому і малому колі кровообігу.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D. СОЦИОИДЕОЛОГИЧЕСКАЯ СИСТЕМА ВЕЩЕЙ И ПОТРЕБЛЕНИЯ
  3. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  4. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  8. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  9. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. III. центральная нервная система
  11. ISO9000. Як працює система управління якістю
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 461

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Орієнтовна основа дії | Задача 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.