Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік практичних навичок і умінь

- техніка мікроскопування;

- визначити місце біологічного об’єкта в системі живої природи;

- обґрунтувати приналежність паразитарних хвороб людини до групи трансмі­сивних і природноосередкових;

- діагностувати на макро- і мікропрепаратах збудників та переносників збудників паразитарних хвороб;

- визначити видову приналежність збудників протозоозів;

- ідентифікувати різні стадії життєвого циклу паразитів людини;

- обґрунтувати методи лабораторної діагностики паразитарних хвороб;

- визначити видову приналежність гельмінтів і їх яєць;

- диференціювати діагноз інвазій за допомогою лабораторних методів;

- визначити видову приналежність переносників збудників інфекцій;

- доводити ефективність методів профілактики паразитарних хвороб, базуючись на способах зараження ними;передбачити вплив факторів довкілля на організм людини.

Оцінювання модуля 3

Згідно з наказом № 396 від 26.10.10 по Вінницькому національному медичному університету введена єдина універсальна шкала перерахунку традиційних оцінок з 5-бальної системи (за практичні заняття перед модулем) у рейтингові бали (120) поточної успішності. Встановлена мінімальна кількість балів до модуля – 72, а максимальна – 120. На модулі студент отримує оцінку «3», що відповідає мінімум 50 балам і «5» - максмально 80.

 

Максимальна кількість балів, яку може набрати студент при вивченні модуля 3, вираховується шляхом додавання максимальної кількості балів – 120 до модуля і «5» на модулі з максимальною кількістю балів - 80 – разом дає 200 балів.

Мінімальна кількість балів, яку може набрати студент при вивченні модуля 3, вираховується шляхом додавання мінімальної кількості балів до модуля - 72 і «3» на модулі з мінімальною кількістью балів - 50 - разом дає 122 бали.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Розвиток математичних умінь учнів
  3. II. Розвиток математичних умінь учнів
  4. II. Розвиток математичних умінь учнів
  5. II. Розвиток математичних умінь учнів
  6. III. Розвиток математичних умінь учнів
  7. III. Розвиток математичних умінь учнів
  8. III. Розвиток математичних умінь учнів
  9. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. V. ПРИМІРНИЙ ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ЯКІ ВИНОСЯТЬСЯ НА ЗАЛІК
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль 8. Взаємозв’язок індивідуального та історичного розвитку. Біосфера та людина | І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ І МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.